Ga naar inhoud

mp4 aansluiten op pc speakers


Aanbevolen berichten

Ik wil ik mijn mp4 speler \"Zen\" aansluiten op mijn pc speakers (z523). Dit doe ik m.b.v een mini jack plug De ene kant stop ik aan de zijkant van de box terwijl ik de andere kant in mijn mp4 speler heb..Nu komt er inderdaad geluid maar ik moet mijn mp4 knoert hard aanzetten.. Ik denk dat ik hiervoor een mini versterkertje nodig heb maar welke moet in nemen? Enig idee?\r\n\r\n0 0
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;641169]Waarom zet je de muziek niet gewoon op je pc ?\r\n\r\nRare vraag misschien, maar je bent wel ingewikkeld aan het doen.\r\nDie plug aan je boxen is een koptelefoon UITGANG. En jij wil daar muziek in stoppen?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik mijn mp4 speler daar op aansluit hoef ik de pc immers niet aan te zetten om muziek uit mijn speaker te halen. De jack plug doe ik trouwens niet in de koptelefoon uitgang. Onder die uitgang zit ook een ingang en als ik hem daar insteek komt er muziek uit maar heel zacht of ik moet mijn mp4 speler(geluidsbron) heel hard aanzetten. Is daar ook een mini versterkertje voor die het opheft?.\r\n\r\nIk hoop dat ik het zo een beetje duidelijker heb geschreven
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=rebo106;641191]Als ik mijn mp4 speler daar op aansluit hoef ik de pc immers niet aan te zetten om muziek uit mijn speaker te halen. De jack plug doe ik trouwens niet in de [URL=\"http://www.koptelefoonkopenreview.nl\"]koptelefoon[/URL] uitgang. Onder die uitgang zit ook een ingang en als ik hem daar insteek komt er muziek uit maar heel zacht of ik moet mijn mp4 speler(geluidsbron) heel hard aanzetten. Is daar ook een mini versterkertje voor die het opheft?.\r\n\r\nIk hoop dat ik het zo een beetje duidelijker heb geschreven[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik het goed heb begrepen moest de aansluitkabel van de pc eruit? Oftewel speakers slechts op stroom en met een audio kabeltje de mp4 verbonden met de speakers en voila? *Ik gok dat ik een tal maanden geleden het zelfde probleem tegen het lijf gelopen ben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...