Ga naar inhoud

Windows Media Player start niet


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;640514]Ik zie in die map geen rare tekentjes staan. Tenzij je de ietwat groene waas bedoeld?\n\nNiek[/QUOTE]\n\nBedoelt :p\nIk zie duidelijk bij wmlaunch een teken staan dat er iets niet goed is (je moet goed kijken) Er zijn er nog meer met dat teken. Ik heb het al geprobeerd te repareren met Microsoft fixit, maar 1 bestand lukt niet. Hoe voer ik het gevraagde uit? Het gaat om het bestand jscript.dll Wat is een binair bestand en hoe krijg ik dat in het opgegeven \'pad\'? Ik snap er niet veel van. Ik heb Vista.\n\nIk heb nu ineens Windows Media Center ipv gewoon Windows Media Player, en het lijkt heel erg op wat ik bij Windows 7 gezien heb bij mijn moeder. Ik had eerst gewoon WMP zoals het bij XP eruit zag. Wanneer ik op \'muziek\' klik, gebeurt er nog steeds niet veel, maar dat was bij mijn moeder ook niet.. (En die gebruikt WMP helemaal niet, en kan dus ook niet stuk zijn.) O ja, ik heb iets met een \'pad\' gedaan, iets ingevuld in een zwart blokje na \'cmd.exe\' te hebben ingevuld bij zoekopdracht starten. Kan ik niet gewoon beter alles opnieuw downloaden? En hoe krijg ik de snelkoppeling weer terug?
Link naar reactie
Over taal gesproken. Wat denk je van deze openings zin: [QUOTE]Ik krijg mijn Windows Media Player wil niet open.[/QUOTE]\nZullen we het daar dan even niet over hebben. Ik ben geboren met wat dyslectische afwijkingen. \n\nWmlaunch.exe is een heel normaal bestandje in die map. Het is de launcher van WMP. En het icoon hoort bij een .exe bestand. \n\nJe zoekt het n.m.m te ver. \nWMP zit ingebakken in Windows Vista.\n\nOpen boven start de opdracht regel en type daar: CMD Geef nog geen enter, maar klik eerst met rechts op het programma en kies: Uitvoeren als administrator. Geef daarna \"enter\"\n\nType in het zwarte scherm wat verschijnt: sfc /scannow (pas op een spatie voor de / .\nWindows controleert nu de juistheid van alle systeem bestanden.\n\nDoe daarna ook eens een[B] volledige[/B] scan met Malwarebytes. [url]http://www.malwarebytes.org/[/url] (de free download)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;640520]Over taal gesproken. Wat denk je van deze openings zin: \r\nZullen we het daar dan even niet over hebben. Ik ben geboren met wat dyslectische afwijkingen.[/QUOTE]\r\n\r\nEhm.. Je hebt gelijk. Vergeten na te lezen.:mrgreen: Het is een samentrekking van Mijn WMP wil niet open en Ik heb gemerkt dat mijn WMP niet open wil. \r\n\r\nHet eerste heb ik trouwens gedaan. Ik zal zo nog een volledige scan van MBM doen. Ik kreeg nu trouwens een Windows Media Center ipv de Player. Maar hij deed het wel weer.(proud)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...