Ga naar inhoud

Waarom visualwebsiteoptimizer.com gebruiken?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het jullie ook al is opgevallen maar het stoort mij enorm. Sites die gebruik maken van dev.visualwebsiteoptimizer.com. En het probleem is dat ook meer bekendere bedrijven zoals postnl hier gebruik van maken.\r\n\r\nDat vertraagt de hele handel toch wel zo enorm, ongelooflijk.\r\nDaarnaast zie ik er websitetechnisch of qua layout totaal geen verschil aan wat zo\'n vreselijke vertraging (want dat is het echt) goed zou kunnen praten.\r\n\r\nHeeft hier iemand al eens van visualwebsiteoptimizer.com gebruik gemaakt of die code bekeken en enig idee waarom ook gerenommeerde sites zo stom kunnen zijn om die code te gebruiken?\r\n\r\nWant bij dat soort sites kun je rustig koffie gaan inschenken voordat de pagina geladen is.
Link naar reactie
Dit is zo\'n typische website die diensten aanbied waarmee bedrijven hele specifieke statistieken kunnen zien. Kijk maar eens op hun website.\n\nDeze scripts worden elke pagina ingeladen en moeten dus vanaf de source worden ge-include. Mogelijk heeft elke knop zo\'n include nodig omdat ik het inderdaad ook vaak zie dat dit soort websites heel veel includes doen van dit soort websites en van bijvoorbeeld google ads.\n\nbtw.. als jij koffie kan inschenken tijdens het laden van zo\'n website, dan heb je wel heel traag internet (of je overdrijft het :) ). Ik kan niet eens van me stoel af komen voordat zo\'n site is geladen :) (ondanks dat het iets langer duurt)
Link naar reactie
Ik heb al op hun website gekeken anders had ik niet geschreven dat het om websites gaat die hun code gebruiken.\n\n[quote]btw.. als jij koffie kan inschenken tijdens het laden van zo\'n website, dan heb je wel heel traag internet (of je overdrijft het :)).[/quote]\nIk denk dat je eerst eens zelf moet gaan testen daar waar ik het noemde, voordat je dergelijke uitspraken doet, zeker als beginner op dit forum, als je mij niet kent.;)\n\nDaarom wat uitleg over mezelf. Kende je me wel, dan weet je ook dat ik geen loze uitspraken doe en als ik al overdrijf is dat over het algemeen alleen voor de grap..:)\n\nOm je gerust te stellen.... ik heb een 60mbit verbinding en 6mbit upstream, snel genoeg. En overdrijven doe ik ook niet.\nIk wil je wel even een track/trace nummertje per pm geven, dan kun je track en trace testen.\n\nDe normale hoofdpagina van TNT laadt heel snel inderdaad, maar zo gauw je die zoek code heb ingegeven duurt het echt heel lang, ik kan echt gewoon een kop koffie gaan inschenken. En waar blijft het op hangen? Juist, op het verbinding maken met die dev.dingens.toestand. Firefox geeft dat netjes aan, IE blijft gewoon lang op een lege pagina hangen.\n\nIs de pagina dan eeeeeiiiindelijk geladen, klik dan op de optie om de bestelling uitgebreider te volgen, weer zo lang wachten.\nIk heb het speciaal voor jou even getimed, en in IE duurde het laden van die pagina 1 minuut en 25 seconden. Als jij zo lang nodig hebt om van je stoel af te komen, dan wordt het misschien tijd om te gaan sporten.:mrgreen:\n\nEen beetje nazoeken op internet leert ook dat ik lang niet de enige ben die dit soort vertragingen ervaart. Er zijn zelfs forums die de code weggehaald hebben omdat het gewoon enorm vertragend werkte.
Link naar reactie
Probeer hier eens dan:\n[url]https://mijnpakket.postnl.nl/Login?mode=login[/url]\n\nNet weer gemeten. Duurt 55 seconden voordat de pagina tevoorschijn komt, al die tijd is in de status onderin \"verbinding maken met dev.visualwebsiteoptimizer.com\" te zien.\n\nDie youronlinechoices.com ken ik inderdaad. Addthis en Yahoo staat wel uit maar ik zie daar genoemde site niet bij staan.\nHet meeste van de rest staat volgens mij aan. Van 51 bedrijven is de status niet te achterhalen.
Link naar reactie
Snap ik geen bal van. Elke andere internet pagina laadt bij mij enorm snel, zowel in IE alsook in FF.\nAlleen die met deze code niet, in beide browsers hetzelfde probleem.\nDe genoemde pagina ook, eerst blijft hij een tijdje hangen op ssl.gstatic.com en daarna nog eens op die dev.visualdingens.com site.\nEn dat heb ik overal waar die code van hun gebruikt is.\n\nLigt dat dan aan die onlinechoices dan toch misschien? En zoja, wat moet er daar dan aangezet worden wat nu uit staat.\n\nMisschien is er meer aan de hand want die onlinechoices.com/nl werkt in IE wel, maar daar krijg ik mijn instellingen niet geladen, duurt eeuwen.\nMet Firefox lukt dat wel, maar dan kunnen er zo\'n 52 geen verbinding maken.\nVaagheid.\nHeb thans geen andere filtering draaien.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;640310]Snap ik geen bal van. \r\n\r\nLigt dat dan aan die onlinechoices dan toch misschien? En zoja, wat moet er daar dan aangezet worden wat nu uit staat.\r\n\r\n.........................................\r\nIk heb daar altijd alles uitstaan , zoals gezegd in IE10\r\n\r\nMet alleen deze invoegtoepassing.\r\n[ATTACH]17617[/ATTACH]\r\n\r\nVanmorgen bij het opstarten van onlinechoises op deze computer 77 van de 78 uit alleen weborama is een hardnekkige die moet vaker apart uitgezet worden.:(
Link naar reactie
[quote]Ik heb daar altijd alles uitstaan[/quote]\nOh uit? Ik heb het juist allemaal aan staan om problemen te voorkomen. Dus ze mogen allemaal cookies zetten, behalve dan Yahoo en Addthis.\n\nBij de meesten staat nu bij mij een vraagteken, dat ze nu dus geen cookie gezet hebben maar dat misschien in de toekomst kunnen doen.\nAls het aan de cookies lag had het opgelost moeten zijn na de clean van CCleaner lijkt me.\n\n@Sjouwer: Lijkt me sterk maar men wete maar nooit, ik ga eens kijken, bedankt voor de tip!
Link naar reactie
Als het uit staat krijg je geen cookies,\r\n\r\nJe kunt zelf bepalen of je de cookies die jouw surfgedrag onthouden toestaat of niet. En dus of de advertenties die je te zien krijgt worden afgestemd op jouw interesses. Via onderstaande link kom je op een pagina waarop je een overzicht ziet van bedrijven die surfgedrag registreren. Je kunt per bedrijf het plaatsen van cookies aan- of uitzetten.\r\n\r\n\r\n[url]http://www.youronlinechoices.com/nl/uw-advertentie-voorkeuren[/url]
Link naar reactie
Ja dat weet ik, daar was ik al geweest anders had ik je niet kunnen zeggen hoe het ingesteld stond.;)\nIk had juist alles aangezet, behalve de genoemde twee, om te bekijken of het blokkeren van die cookies het probleem veroorzaakte.\n\nMaar dat is dus niet het geval. Gelukkig bezoek ik niet vaak sites die met die dev.visualdingens.com zijn bewerkt en het is ook wel frappant dat ik alleen problemen heb met sites die dat hebben. En ook alleen op mijn pc.\n\nHet irriteert me alleen maar dat ik het niet vinden kan.:)
Link naar reactie
Woeaaargh!:p\r\nIk heb de oorzaak gevonden toen ik op een of andere site iets las over dat een netwerkkaart misschien op 10mbit stond. Dat was sowieso niet het geval bij mij, maar het liet me aan iets anders denken.\r\n\r\nTijdje terug heb ik een tooltje moeten installeren om een VPN verbinding te maken.\r\nHeel mooi ding en het heet Comodo Unite.\r\nDit maakt ook een webinterface aan, een virtuele netwerkkaart.\r\n\r\nHet vreemde is dat deze een ip van 5.5.166.x heeft en mijn eigen netwerk in de 10.0.0.x range ligt. Ik heb dus geen flauw benul waarom mijn pc zou proberen via die kaart een verbinding te maken of mede zou proberen.\r\n\r\nMaar zo gauw ik die virtuele netwerkkaart van Comodo Unite uitschakel is het probleem over en werkten de websites met dev.vistualwebdingens.com ook goed.\r\n\r\nHet blijft echter verbazingwekkend dat dit alleen een probleem opleverde als er verbinding met die dev site gemaakt wordt en nergens anders.\r\n\r\nIn elk geval is het opgelost nu en de oorzaak ook bekend.:cool:\r\n\r\nAllemaal toch bedankt voor het meedenken!(Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...