Ga naar inhoud

Afbeeldingen komen dwars te staan


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,\r\n\r\nIk heb al enige tijd een probleem waar ik mij gruwelijk aan erger.\r\nEen groot deel van mijn foto\'s die ik upload op bijvoorbeeld marktplaats, komen dwars te staan.\r\nDe foto\'s staan op mijn computer gewoon recht, heb echt alles al geprobeerd. Meerdere browsers geprobeerd, de browsers gereset en opnieuw geinstalleerd, nieuwste software van flash etc. ccleaner erover heen gegooid, registeryfix gedaan, virusscanner aant werk gezet enz.\r\n\r\nNu heb ik gisteren even bij mijn vader geprobeerd en daar komen dezelfde foto\'s wel keurig recht te staan. Ik word er echt helemaal gestoord van, wie kan mij helpen!
Link naar reactie
het hangt natuurlijk af van de software die je op jouw pc gebruikt om foto\'s te bekijken.\r\nprobeer het eens met andere software, of liefst, mail zo\'n foto naar iemand en zie het effect op een andere pc. \r\npas dan weet je of de foto\'s op jouw pc ook echt rechtop staan of alleen maar rechtopstaand worden weergegeven.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;640181]het hangt natuurlijk af van de software die je op jouw pc gebruikt om foto\'s te bekijken.\nprobeer het eens met andere software, of liefst, mail zo\'n foto naar iemand en zie het effect op een andere pc. \npas dan weet je of de foto\'s op jouw pc ook echt rechtop staan of alleen maar rechtopstaand worden weergegeven.[/QUOTE]\n\nJe bent daadwerkelijk fantastisch! Heb het standaardprogramma omgezet naar Windows Photo viewer (standaad programma van Windows 8 ) blijkt inderdaad dat de foto\'s daar gedraaid staan. Geen idee hoe ik er nu voor moet zorgen dat deze automatisch recht komen te staan maar ik kan in ieder geval weer goede foto\'s op internet zetten!\n\nTHANX
Link naar reactie
Sommige camera\'s voegen als eigenschap toe of de foto in portretstand is gemaakt of niet. De foto wordt dan wel nog steeds liggend opgeslagen, maar de camera en slimme fotoprogramma\'s weten dan hoe de foto moet worden weergegeven. Echter lang niet alle programma\'s, en zeker websites, kunnen die eigenschap niet lezen en laten de foto zien zoals deze is opgeslagen: liggend.\n\nAls je de foto in de windows-viewer bekijkt, krijg je deze te zien zoals iemand anders \'m ook ziet. Daar kun je \'m dan eventueel ook draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...