Ga naar inhoud

Student gevraagd voor het maken van een websi


Aanbevolen berichten

Student gevraagd voor het maken van een website (particulier).\r\n\r\nWie wil - in de buurt of directe omgeving - van Capelle aan den IJssel, een website voor mij maken?\r\n\r\nReiskosten binnen redelijke grenzen worden door mij vergoed.\r\n\r\nMoet een eenvoudige website zijn met mogelijkheden voor reacties.\r\nBrainstormen over de inhoud mag.\r\n\r\nPrijs kan bespreekbaar zijn; echter ik heb AOW en ben niet rijk ofzo.\r\n\r\nLiefst een student informatica die wat ervaring wil opdoen.\r\nWie durft het aan? Het gaat om een condoleance register voor mijn op 22 mei jl. overleden vrouw.\r\nIk heb beschikkining over voldoende PC\'s, een snelle internet verbinding, webspace en een eigen site.\r\n\r\nReacties het liefst per mail! chiwa@ chiwa.eu zonder spatie.\r\n\r\nIk heb 250 euro over voor iemand die me kan helpen.
Link naar reactie
[QUOTE=Chiwa;639775]Student gevraagd voor het maken van een website (particulier).\r\n\r\nWie wil - in de buurt of directe omgeving - van Capelle aan den IJssel, een website voor mij maken?\r\n\r\nReiskosten binnen redelijke grenzen worden door mij vergoed.\r\n\r\nMoet een eenvoudige website zijn met mogelijkheden voor reacties.\r\nBrainstormen over de inhoud mag.\r\n\r\nPrijs kan bespreekbaar zijn; echter ik heb AOW en ben niet rijk ofzo.\r\n\r\nLiefst een student informatica die wat ervaring wil opdoen.\r\nWie durft het aan? Het gaat om een condoleance register voor mijn op 22 mei jl. overleden vrouw.\r\nIk heb beschikkining over voldoende PC\'s, een snelle internet verbinding, webspace en een eigen site.\r\n\r\nReacties het liefst per mail! chiwa@ chiwa.eu zonder spatie.\r\n\r\nIk heb 250 euro over voor iemand die me kan helpen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben dan wel geen student informatica, maar ik wil u hierbij graag helpen hoor. Ik wil dit graag voor u doen.
Link naar reactie
Allereerst mijn condoleances Chiwa.\n\nVerder zet ik dit topic wel even op slot, voor degenen die Chiwa willen helpen, regel dit aub via PB of mail.\n\nAls je iemand gevonden hebt, laat het even weten, dan verwijder ik dit topic aangezien dit eigenlijk niet helemaal de bedoeling is (maar heb er wel begrip voor).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...