Ga naar inhoud

Pdf in Joomla 1.5


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ik wil een aantal dossiers toevoegen aan een Joomla-website. \r\nZoals voorgeschreven voor versie 1.5 heb ik in de Media Manager een mapje \'pdf\' aangemaakt, waarin ik de pdf\'s heb opgeladen. Ik weet wat de directe link zou moeten zijn. Die geeft een foutcode, zie bijlage.\r\nAls ik in diezelfde map een jpg-bestand oplaadt, werkt het wél. \r\nDus: ????? \r\nDe oorspronkelijke pdf-bestanden hadden spaties in hun naam staan, die heb ik er uiteraard eerst al uitgegooid.
Link naar reactie
Afgaande op de afbeelding, kan het bestand niet gevonden worden.\nMogelijkheid: hoofdletter(s)/kleine letter(s), ook in de extensie.\nWat gebeurt er bij het aanroepen van de afbeelding? Wordt die getoond of ter download aangeboden? Het tonen van een afbeelding gaat anders (in html) dan het aanroepen van een pdf-bestand.
Link naar reactie
404 is niet gevonden. De MediaManager maakt er in de database een soort linkje van die toegevoegd kan worden. Kan je het bestand wel vinden in je mediamanager?\n\nTevens is het TEN ZEERSTE af te raden om Joomla 1.5 te gebruiken. Te veel hacks (geloof me.. ik zie ze dagelijks op onze hosting) \nJe kan beter gelijk upgraden naar 2.5 LTS of 3.1 STR
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...