Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2013 Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Ik gebruik twee browsers, IE 10 en Google chrome.\r\nMet chrome is het geen enkel probleem om te browsen maar IE10 geeft steeds de zelfde melding over een inbelverbinding welke niet wil lukken.\r\nEr wordt gemeld dat er met een breedbandverbinding gewerkt wordt (klopt)\r\nAutomatisch verbinding maken is aangevinkt, daarna volgt een melding dat verbinding maken is mislukt.\r\nIE10 opnieuw geïnstalleerd, actie daarvoor was systeem herstel.\r\nMag allemaal niet baten.\r\nDe PC draait op Win 7 ultimate.Ziggo modem met daaraan gekoppeld een modem voor een wifi netwerk (PC draait bedraad op internet) \r\nIk weel het niet meer. Heeft altijd goed gedraaid maar er is blijkbaar een beveiliging ergens geactiveerd welke ik niet kan traceren.\r\nMet win doctor geprobeerd maar deze wil het net op, en dat lukt niet om de bovenstaande reden.\r\n\r\nMisschien dat een van jullie hier raad mee weet.\r\n\r\nAlvast mijn dank voor jullie moeite. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2013 Kijk in IE10 onder internetopties eens op het tabblad Verbindingen. Daar staat een lijstje waar in principe niets in hoort te staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2013 En dan op \" Lan- instellingen\" en een vinkje bij \"Instellingen automatisch detecteren\" zetten.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Kan niet in IE10 komen omdat deze offline is -en blijft.Hij blijft zeuren om wat ik al te melden had en kom dus ook niet verder\r\nHet enigste dat nog kan is met Tab naar bestand in IE10 en dan het vinkje voor offline weg halen.\r\nDat helpt dus ook niet.\r\nIk weet het niet meer.\r\nKan het soms aan mijn virusscanner liggen? (eset Nod 32)\r\nWindows deffender?\r\nFirewall?\r\nMisschien mijn modems? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Vrienden(innen) stop maar met uitvogelen, Het is me gelukt.\r\nVond de optie in internetinstellingen via het configuratiescherm :Standaard instellingen herstellen.\r\nIE10 werkt weer!\r\nBedankt voor jullie inzet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen