Ga naar inhoud

Kan geen verbinding maken


Aanbevolen berichten

Ik gebruik twee browsers, IE 10 en Google chrome.\r\nMet chrome is het geen enkel probleem om te browsen maar IE10 geeft steeds de zelfde melding over een inbelverbinding welke niet wil lukken.\r\nEr wordt gemeld dat er met een breedbandverbinding gewerkt wordt (klopt)\r\nAutomatisch verbinding maken is aangevinkt, daarna volgt een melding dat verbinding maken is mislukt.\r\nIE10 opnieuw geïnstalleerd, actie daarvoor was systeem herstel.\r\nMag allemaal niet baten.\r\nDe PC draait op Win 7 ultimate.Ziggo modem met daaraan gekoppeld een modem voor een wifi netwerk (PC draait bedraad op internet) \r\nIk weel het niet meer. Heeft altijd goed gedraaid maar er is blijkbaar een beveiliging ergens geactiveerd welke ik niet kan traceren.\r\nMet win doctor geprobeerd maar deze wil het net op, en dat lukt niet om de bovenstaande reden.\r\n\r\nMisschien dat een van jullie hier raad mee weet.\r\n\r\nAlvast mijn dank voor jullie moeite.
Link naar reactie
Kan niet in IE10 komen omdat deze offline is -en blijft.Hij blijft zeuren om wat ik al te melden had en kom dus ook niet verder\r\nHet enigste dat nog kan is met Tab naar bestand in IE10 en dan het vinkje voor offline weg halen.\r\nDat helpt dus ook niet.\r\nIk weet het niet meer.\r\nKan het soms aan mijn virusscanner liggen? (eset Nod 32)\r\nWindows deffender?\r\nFirewall?\r\nMisschien mijn modems?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...