Ga naar inhoud

Gebruikersaccountbeheer melding Adobe


Aanbevolen berichten

[QUOTE=stroke33;649734]ik denk dat je hiermee je probleem perfect weergeeft, uninstall Real downloader en start je computer opnieuw op.[/QUOTE]\r\nHelaas: geprobeerd maar noch de video\'s van AH en de I iFly van KLM doen het . Steeds datzelfde witte beeld.\r\nOverigens de hele discussie hierboven gaat voor MIJ wel een beetje boven mijn pet! Frank
Link naar reactie
  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    157

Met pc\'s/laptops van anderen ben ik redelijk vindingrijk. Heeft m\'n eigen pc een probleem, kan ik me er blind op staren\r\nHeb jij ook wel eens problemen dan.?? Ik denk dat ik de enige onbenul in computerland ben!! Maar ik wordt er wel gek van dat ik (wij????) HET probleem niet kunnen detacheren! \r\nZou er ergens \"\"misschien\"\" een blokkade zijn ingevoerd?? Bijv. van HP mijn desktop??\r\nsorry als ik de discussie op een andere ,meer ++social Media++ toon voer maar ik ben geen Nurtd en over de houdbaarheid datum, dus. again :sorry!!
Link naar reactie
Frank: Ik was begonnen om deze thread vanaf het begin door te lezen in een poging nog iets zinnigs te kunnen opmerken, maar bij de eerste 30 postjes vloog ik al naar 4 verschillende problemen. Ik ga geen 122 berichten terug lezen om het probleem wat je nu hebt helder te krijgen. \n\nUit de laatste paar begrijp ik dat het iets te maken heeft met Adobe Flash player maar dat is ook alles. \nNogmaals het advies: Hou je in één thread, bij 1 vraag of probleem, over 1 onderwerp. \n\nEn slecht slapen van een computer probleem, moet je al helemaal niet doen. \nAls je wilt dat ik je op een avond bel, stuur me dan een[B] persoonlijk bericht[/B], (door met links op mijn naam te klikken en die keuze te maken) Mogelijk kunnen we dan iets oplossen. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=frankvlasman;649835]Erik. is dit voldoende?:\r\nKLM iFly Magazine [KLM_iFlymagazine@klm-mail.com][/QUOTE]\r\nNee sorry, we hebben een URL nodig, een Internet adres van die pagina. Wat jij geeft is een mail adres voor email.\r\n\r\nIk weet niet welke Internet Explorer je gebruikt, maar bij mijn IE8 ziet het er bovenaan ongeveer zo uit:\r\n[ATTACH]17896[/ATTACH]\r\nDat geselecteerde stuk is het URL... Selecteer dat, druk [B]Ctrl+C[/B] om het te kopiëren (of rechtsklik en kopieer), en plak dat exacte regeltje daarna in je bericht hier.\r\n\r\nVoor jou mogen alle fouten met elkaar te maken hebben, maar ik dacht dat we al wat fouten weg hebben, en dat alleen de filmpjes niet werken. Klopt dat ?\r\nIk had al gevraagd of [I]andere filmpjes[/I] zoals op Youtube nog wel werken, maar je hebt niet geantwoord. Hier heb je er zo eentje, werkt die ?\r\n\r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=YSdKPxrY_gw&feature=player_detailpage[/url]
Link naar reactie
Erik,\n\nHet lijkt mij dat de gehele site van [URL=\"http://www.iflymagazine.com/?locale=nl_nl#/33/travel_schedule/\"]iflymagazine[/URL] geheel is opgebouwd in Adobe flash, dus zal TS Frank hier helemaal niets te zien krijgen.\n\nFrank, Waarom Download je niet [URL=\"https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=nl\"]Google Chrome[/URL] om te zien of het werkelijk aan Adobe flash ligt of aan Windows of Internet Explorer.
Link naar reactie
@frankvlasman\nUh... je hebt dus Google Chrome al sinds 13-03-2013 op je PC staan...\n[B]Welke gebruik je nu voor Internet browsen, Google Chrome of Internet Explorer ?[/B]\n\nWil je de link die ik in bericht #129 geef even proberen, en vertellen of dat filmpje het doet ?\n\n\n@stroke33\nIk zie het, alles is Flash daar bij KLM. Dan gaat het probleem dus niet (alleen) over de afwijkende AH site, maar misschien zuiver de Flashplayer. En daar probeerde ik al antwoord op te krijgen met de presentatie een Youtube filmpje in bericht #129.
Link naar reactie
Dit schiet niet echt op.\n\nDruk op Ctrl+Alt+Del om Taakbeheer in beeld te brengen, en klik de tab \'[I]Processen[/I]\'. Klik dan op het balkje boven de kolom \'[I]Geheugengebruik[/I]\', daarmee verander je de sorteervolgorde van die lijst, en met één of meer keer klikken komt de grootste gebruiker bovenaan te staan. Kijk dan of dat Chrome.exe is of[B] I[/B]explore.exe. (er staat een hoofdletter[B] i[/B] voor \'explore.exe\' , van [B]I[/B]nternet Explorer\').
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...