Ga naar inhoud

Gebruikersaccountbeheer melding Adobe


Aanbevolen berichten

Nee nee, kost me zeker drie dagen lopen naar die afsluitdijk....;) Het is ook niet echt de bedoeling van het forum om landelijk te gaan reizen tussen de problemen.\r\n\r\nWe gaan er gewoon nog even tegenaan, want dat beeld wat ontbreekt is toch het enige ? \r\nHet probleem lijkt een kwestie van een beveiliging, bijvoorbeeld de firewall die wat te hoog staat ingesteld ? Dus kijk daar eens naar[B]; [/B] in je Configuratiescherm bijna onderaan staat de Windows Firewall... Schakel die uit, en herstart direct je PC, en kijk of dat filmpje dan wel werkt. Zodra je de uitslag weet zet je direct de Windows Firewall weer aan.
Link naar reactie
  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    157

Rare ontwikkeling.\r\n\r\nIk heb in Internet Explorer even Adobe Flash uitgeschakeld om te zien of ik ook zo\'n vierkantje links boven in dat filmvenster krijg. \r\nNiet dus. Bij mij is het vlak dan echt leeg, en ik krijg ook geen info meer bij een rechtsklik.\r\n\r\nMaar.... ik heb daarna Adobe Flash in IE (invoegtoepassing) weer ingeschakeld, en nu krijg ik zelf met geen mogelijkheid nog dat filmpje in mijn eigen Internet Explorer aan het draaien :o en ik heb van alles geprobeerd[B];[/B] IE opnieuw instellen, firewall uit, AV uit, Flash verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tussen allerlei pogingen opnieuw opgestart.\r\n\r\nIn Firefox draait het gewoon.
Link naar reactie
Is er iemand met Internet Explorer 8 (liefst XP) die wil kijken of het filmpje daar loopt ?\n\n[url]http://www.ah.nl/allerhande/#/video/boerenkoolsoep-met-witte-bonen-en-ham/[/url]\n\nIk krijg links onderin de statusbar de volgende foutmelding pas nadat ik over de pagina ben geschoven met de aanwijzer:\n\n==================================================\n[COLOR=\"DarkOrange\"]! [/COLOR]Fout op de pagina:\n==================================================\nFoutdetails webpagina\nGebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322; .NET4.0C)\nTijdstempel: Tue, 14 Jan 2014 21:27:59 UTC\n\nBericht: Script error\nRegel: 0\nTeken: 0\nCode: 0\nURI: [url]http://allerhande.bbvms.com/p/allerhande-videodetail/c/2263255.js[/url]\n==================================================\n\nDat adres komt niet in de bron van de pagina voor (zie regel = 0 etc.), maar het domein \'bbvms.com\' is (volgens Firefox en AdBlockPlus) wel waar dat filmpje uiteindelijk vandaan moet komen.
Link naar reactie
[I]Hulp op afstand[/I] zie ik op het forum zelden of nooit gebeuren, en dat komt denk ik omdat het hier allemaal vrijwilligers zijn die hun systeem liever voor hunzelf houden[B];[/B] als er iets fout gaat moeten ze het zelf tenslotte oplossen en betalen. Of dat voor iedereen een reden is.... :rolleyes:\nDoe je dit voor een werkgever (helpdesk b.v.) dan is dat toch een andere zaak.\n\nHier zie je (links onder) welke melding ik krijg:\n[ATTACH]17888[/ATTACH]\n(Zie jij ook zo\'n grijs vlak op de plaats van de film ?)\n\nEn hier wat er te zien is als ik op die melding dubbelklik:\n[ATTACH]17889[/ATTACH]\nHeb jij dat niet ?\nWil je dan in je menu \'[I]Beeld[/I]\' bovenaan even aanvinken: \'[I]Werkbalken - Statusbalk[/I]\', zodat je meldingen onderaan je pagina kunt zien ?\n\nIs er al iemand anders met IE die die pagina bekeek ?
Link naar reactie
Windows 7 Firefox en IE (11). Geen enkel probleem. Ik weet hoe ik Boeofficiele versierenofficiele versiekoolofficiele versiesoep met witofficiele versiete boofficiele versienen en ham moet maken...\n\nEdit 18:14 uur: Oef copy paste vanaf de site.... Dat is toch al heel vreemd??? \"Boerenkoolsoep met witte bonen en ham\" staat er duidelijk op de site.\n\nJe moet er dus steeds \"versie\" en \"officiele\" tussenuit halen.\n\nVolgens mij is het een heel slecht geprogrammeerde website. (ook al heb ik daar geen millimeter verstand van) \n\nNiek
Link naar reactie
Nou Niek, met een beetje goeie mosterd er bij, jij eet prima vanavond, tenminste als je weet aan welk eind van de regel te beginnen dan.\r\nMaar wij zitten met een probleem... Wordt een patatje geloof ik.\r\n\r\nIk gebruik IE8, en dat filmpje deed het, maar vanaf het moment dat ik Adobe Flashplayer in IE even als test uit- en weer aanschakelde was het gebeurd, en kan ik er niks meer mee.\r\nIk heb toch sterk het gevoel dat die site niet OK is, andere pagina\'s daar hebben namelijk ook een paar gebreken.
Link naar reactie
Geen rare vraag, perfect idee, ik zat nog op de vierkante millimeter te neuzelen :D en had die stap nog niet in mijn hoofd gehad.\r\n\r\nEn, systeemherstel gedaan naar 13-01, even een update voor mijn AV, even updates van Windows nog laten staan, en ik kan plots weer boeofficiele versierenofficiele versiekoolofficiele versiesoep met witofficiele versiete boofficiele versienen en ham bereiden ;)\r\n\r\nNu nog Windows updaten, maar ik denk dat dat later kwam... Proberen.
Link naar reactie
Nou... nee...[I] misschien[/I], want ik kom teveel rare dingen op die AH site tegen. Maar proberen is wel te doen.\n\nNiek, jij hebt je tekst van je bericht #107 moeten aanpassen, en wel om het volgende (al is het nogal flink off topic :rolleyes: ):\nals je van de site van Albert Heijn de tekst \"[B]Boerenkoolsoep met witte bonen en ham[/B]\" kopieert, en je plakt het in de editor van het forum, dan krijg je de tekst goed te zien:\n\n[ATTACH]17892[/ATTACH]\n\nMaar zodra je die tekst plaatst, of op \'[I]Voorbeeld van bericht[/I]\' klikt, wordt het plots dit:\n\n[ATTACH]17893[/ATTACH]\n\nDat is een raar probleem :confused:\n\nOok het volgende deed zich plots voor in Firefox op die pagina, waar het eerst altijd goed werkte:\n\n[ATTACH]17894[/ATTACH]\n\nIk denk inmiddels ook dat die site niet helemaal spoort.\nMede omdat als ik die gekopieerde tekst (\"[I]Boerenkoolsoep met witte bonen en ham[/I]\") in een Kladblokje plak, ik het volgende te zien krijg:\n[ATTACH]17895[/ATTACH]\nLijkt fonetisch, alsof er geschreven tekst en tekst voor spraak door elkaar is gaan lopen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;649729]Geen rare vraag, [/QUOTE]\n\nWeet je..... voor een ander google je op een antwoord, of bedenk je het. Terwijl het lijkt of je als je zelf een probleem hebt, niet meer denkt aan een simpele oplossing.\n\nIk heb dat zelf heel erg.\n\nMet pc\'s/laptops van anderen ben ik redelijk vindingrijk. Heeft m\'n eigen pc een probleem, kan ik me er blind op staren.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...