Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2013 Geen nood, je kan edit (onder een bericht) voor een dagje (!) op een bericht gebruiken, en daar zit een optie het bericht te verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2013 Via de HELP van PowerPoint 2010 \"muziek verwijderen\" ingetikt. Dan kom ik o.a. hier uit: [url]http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/office_2010-powerpoint/powerpoint-2010/18a0c910-cf58-462e-8ffa-07212fe7a08b[/url]\n\nVerder kan je dubbele posten in dit forum weg halen door op de EDIT knop te drukken en voor \"verwijderen\" te kiezen.\n\nOeps... Erik\n \nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2013 :confused::confused:ik kan dat \'\'edit\'\' MAAR niet vinden. DOM ???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2013 erik en niek : uitgeprobeerd en gelukt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 ik heb hier al mijn foto\'s op staan. ondertussen wel meer dan 2.000. bij het inloggen de mededeling dat het adress/password fout is. ik heb dat nooit veranderd en het ging altijd goed. ik heb van alles geprobeerd ook een nieuw password aan maken maar toen werd er een NIEUW item geopend en kan ik dus nog niet bij de OUDE foto\'s komen. wel werk van ± 10 jaar en al de foto\'s van mijn kinderen en KLEINKINDEREN erop. ik weet ook niet hoe ik contact met ze kan maken bijv. telefoon of e-mail! wie o wie??\r\neen wanhopige opa!!\r\nFrank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 s.....niet goed ,had een nieuw item moeten zijn! sorry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2013 Oké, ik heb er weer een zooitje van gemaakt!! Ik heb nu geen Adobe reader meer en ook geen PDF en ook PowerPoint is niet in orde. Heeft misschien met elkaar te maken ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2013 Wat heb je allemaal gedaan .\r\n\r\nMisschien als eerste een systeemherstel uitvoeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 ja. heb ik gedaan maar dat helpt me niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 meerdere keren zelfs en ook nog zover mogelijk terug. was begin December denk ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 Zoek een document waarvan je weet dat het een pdf bestand is. Klik daarop met rechts en kies voor \"Openen met\" en kies daar Adobe Reader. (let op dat je het vinkje links onderaan inschakelt, zodat daarna elk pdf bestand met Adobe Reader geopend wordt.)\n\nZoek daarna een bestand waarvan je zeker weet dat het Power Point bestand is. Klik daarop met rechts en kies voor \"Openen met\" en kies daar Microsoft Power Point. (let op dat je het vinkje links onderaan inschakelt, zodat daarna elk powerpoint bestand met Microsoft Power Point geopend wordt.)\n\nEdit zie aanbeveling Erik\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 Is het een idee om \"hulp op afstand \"in te schakelen?? Wat je voorstelde Niek heb ik nogmaals gedaan maar ik krijg geen enkel beeld. Hij zoekt en dan komt er niets??!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 Wanneer krijg je \"geen enkel beeld\" ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 zo gouw als ik A.r. aanklik bijvoorbeeld het icoon op het bureaublad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 Ik heb nu gezien ?? dat A.r. XI-(11.0.05) Nederlands waarschijnlijk NIET is geïnstalleerd? Maar om het uit te voeren geeft hij aan dat het niet mogelijk is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 Ga naar [url]http://get.adobe.com/nl/reader/[/url] . Klik het vinkje bij de ongewenste aanbiedingen uit en download en installeer Adober reader opnieuw.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 Met \'[I]om het uit te voeren[/I]\' bedoel je installeren ?\r\n\r\nKijk in je Softwarescherm of Adobe Reader er staat, en welke versie.\r\n\r\nWat ik niet snap is dat een [I]Systeemherstel [/I]geen oplossing biedt. Ga je daarmee wel terug naar een moment [I]voordat[/I] dit zich voor deed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 Wat ook wel gebeurt bij dit soort programma\'s is dat er bij een herinstallatie geheel nieuwe pictogrammen gemaakt worden, en de oude niet meer werken.\nJe moet dan in je Startmenu zoeken of er een tweede Adobe Reader bijgekomen is, en of die (nieuwe) snelkoppeling wel werkt.\n\nDaarom ook moet je de melding ( \"[I]is niet mogelijk[/I]\") het liefst letterlijk overnemen, zoals al eerder gevraagd, want we kunnen op verkeerd overgenomen teksten niets zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 Niek gedaan. Hij geeft aan dat program ER AL OP STAAT DUS AL GEÏNSTALEERD IS maar bij het uitproberen krijg ik helemaal geen tekst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 [QUOTE=frankvlasman;649108]...bij het uitproberen krijg ik helemaal geen tekst.[/QUOTE]\nKrijg je ook geen enkele melding ? Heb je in je logboeken bij \'Toepassingen\' op dat tijdstip gekeken ? (Rechtsklik \'[I]Deze Computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Logboeken - Toepassingen[/I]\'.) \n\nHet is voor ons moeilijk in te schatten wat er zich werkelijk op je systeem heeft afgespeeld.en hoe je op dit punt terecht gekomen bent, maar er is wel het punt dat je de meldingen die je krijgt [I]goed [/I]moet omschrijven, en ook vertelt wat je probeert te doen.\n\nWeet je te werken met een programma in het Engels ? Hier heb je een verwijder-tool van Adobe, maar dat is een laatste oplossing, dus als andere oplossingen niet werken. Systeemherstel ZOU moeten werken, maar volgens jou werkte dat ineens niet.\n\n[url]http://labs.adobe.com/downloads/acrobatcleaner.html[/url]\ngebruik daar de link: \"[I]Download Adobe Reader and Acrobat Cleaner Tool for Windows version 2 (ZIP, 651 KB[/I])\", en pak dat uit, want het is een .ZIP.\n(Let op dat je die voor versie 10 en hoger neemt)\n\nZodra je het hebt gedownload (naar een nieuw gemaakt mapje op je bureaublad is het makkelijkst) en je hebt het uitgepakt, herstart je [I]eerst [/I]je PC, en start je daarna dat uitgepakte programma.\n\nNa het verwijderen met dat programma zou ik [I]weer[/I] de PC herstarten, en dan een poging doen Adobe Reader opnieuw te installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen