Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Steam doet het weer eens niet.\n\nHij wil dat ik 1 spel opnieuw installeer en een andere update?\n\nCall of duty Black ops 1 staat instal.\nCall of Duty Black Ops 2 staat play.\n\nin beide gevallen krijg ik een scherm dat hij naar een update voor Steam zoekt.\n\nLigt steam eruit of ligt dit ergens anders aan?\n\nPersoonlijk vind ik dat met Steam helemaal niets.\nGing zonder dat gedoe toch makkelijker en volgens mij beter.\nDiablo 3 werkt gelukkig zonder steam en doet het altijd.
Link naar reactie
Helemaal mee eens. Ik heb ook een spel op Steam, maar de executable staat op de harddisk dus ik kan het spel gelukkig ook spelen als Steam er uit ligt.\nSteam is leuk/handig voor erbij, maar niet als basis.\n\nBen het echter zeker met je eens dat je de speelbaarheid van een spel niet moet laten afhangen van een online iets als Steam.\nOndanks dat het handig is en normaliter goed werkt, moet je ook zonder kunnen gamen. Toch lijken er steeds meer op over te gaan. Voor de nieuwste Tombraider moet je het ook hebben.\nOverigens lijkt Origin ook zoiets te doen maar dan met zijn eigen Steam-clone.\n\nHeb net Steam even gestart, kreeg geen melding dat er een update zou zijn. Dus geen idee wat er aan de hand is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...