Ga naar inhoud

Local area connection


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Normaal is dit bij mij altijd zo opgelost maar bij de pc waar ik nu mee bezig ben wil het maar niet lukken.\r\nZoals in het onderwerp staat heb ik alleen local verbinding en kan ik dus niet op het internet komen.\r\nIk heb al een aantal dingen geprobeerd onder anderen de kabel vervangen en gekeken of het aan de router lag. Alleen kon ik het probleem niet vinden.\r\n\r\nNog wat info over de pc zelf:\r\nos = windows7 64x\r\nAv = mcafee\r\nutp kaart = NVIDIA nForce\r\n\r\nHeeft iemand nog ideeën? Alles is welkom want ik wil dit graag zo snel mogelijk hebben opgelost.
Link naar reactie
Ik heb het idee dat het iets met de beveiliging van de pc is, ik heb net geprobeerd om via een WIFI usb verbinding te maken met het netwerk maar ook daar wordt geen ip toegewezen en als ik een pc ping die op het zelfde netwerk aangesloten staat krijg ik de melding: algemene fout\n\nEDIT: Hij krijgt wel een IP maar nog steeds geen internet
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;636610]Doe eens een herstart van de Modem \r\n\r\nZet alles uit, en als de modem weer goed is opgestart de andere apparaten.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de boosdoener net gevonden, het was mcafee. Op een of anderen manier hield hij alles tegen terwijl ik meerderen keren de firewall van mcafee heb uitgezet.\r\n\r\nGedeinstalleerd en geen probleem meer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...