Ga naar inhoud

Verwijderen netwerk sleutel in XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo.\r\nVanwege de snelheid heb ik een nieuw modem geïnstalleerd.\r\nAls ik de netwerk sleutel invoer wordt die niet geaccepteerd; er staat al een sleutel ingevuld.\r\nIk krijg die niet weg.\r\nBinnen Windows 7 wordt de sleutel wel geaccepteerd.\r\nHoe krijg ik die oude sleutel - waarvan ik niet weet waar die vandaan komt - weg.\r\nKan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Dank Niek.\n\nSorry voor late reactie.\nHet is me toch niet gelukt.\nHeb Windows er opnieuw opgezet.\nProbleem blijft.\nZie wel alle netwerken in de buurt, ook het mijne.\nKan geen verbinding maken.\nIk weet zekere dat de netwerksleutel de juiste is want die gebruik ik ook voor een andere computrer met Windows 7.\nMisschien ligt het aan mijn router of modem.\nIk heb pas een nieuw modem, een Sisco.\nMet Windows 7 geen probleem, wel met XP.\nSnap er niets van!
Link naar reactie
Kan je kijken of de Sisco soms op \" N only\" staat. Hiervoor moet je inloggen op de router, dat staat in de handleiding. \n\nEr zijn nl. meerdere snelheden van draadloze netwerken. Oplopend van B naar G naar N en heden is het AC.\nAls je XP netwerkkaart alleen B en G aan kan en je Sisco staat ingesteld op \"N only\" dan krijg je geen verbinding.\nDe Sisco zal dan moeten worden ingesteld op B/G/N of wat daar mogelijk is. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...