Ga naar inhoud

thuis netwerk achter openbaar wifi


Aanbevolen berichten

Op een tijdelijk adres waar we nu zitten bereik het ik internet via een openbaar wifi netwerk.\r\nHier krijg ik toegang toe via een gebruikersnaam en wachtwoord . Helaas kan ik maar 1 inlog krijgen .\r\nWeet iemand op wat voor manier ik hier een thuisnetwerk op kan aansluiten .\r\nNu kan ik nml met ding tegelijk internet op , terwijl we 2 laptops Ipad etc hebben en deze ook graag tegelijk zouden willen gebruiken .
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;635294]Hier een link daarover:\n[URL]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/using-ics-internet-connection-sharing[/URL]\n\nNiek[/QUOTE]\n\nHier heb je niks aan, tenzij je laptop met twee aparte wi-fi adapters is uitgerust. ICS is primair bedoeld voor het delen van een bedrade verbinding waarbij je PC feitelijk gewoon als router fungeert. Je moet dus ook minimaal twee netwerkaansluitingen hebben. Voor wi-fi is dat niet anders - als je die überhaupt al kan delen.\n\nBovendien, de beheerder kan ook een datalimiet ingesteld hebben, of in je gebruikersvoorwaarden opgenomen hebben dat je maar één verbinding mag maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...