Ga naar inhoud

Marktplaats


Aanbevolen berichten

Inmiddels wat geprobeerd als ik op google een plaatje download (met opslaan als) ga ik meteen naar afbeeldingen. ik zoek de map en sla het plaatje op, het volgende plaatje zoek ik op google en bij opslaan als ga ik meteen naar de juiste map.Je zou zeggen dat dat in IE goed zit dus ook voor het uploaden zou gelden. Mijn conclusie zou dus zijn dat het wellicht een instelling zou zijn op de website van Marktplaats.
Link naar reactie
Nou heb ik totaal geen verstand van websites techniek, dus ik hoop dat een ander dan de oorzaak en/of oplossing heeft. \n\nEen idee van mij zou nog zijn, alle cookies en andere internet rommel eens van de pc/laptop op te ruimen. \nDat kan in de browser, maar Ccleaner is daar ook vrij goed in. \n\nNiek
Link naar reactie
Het is een instelling op de betreffende PC, want als ik in IE iets upload naar Marktplaats en ik wil direkt nog een foto uploaden, gaat IE naar dezelfde map.\nAls ik de browser heb afgesloten en ik ga met IE weer naar Martplaats en load weer een foto up, opent hier dezelfde map.\nIk heb ook CCleaner, maar cookies worden bij mij niet standaard verwijderd.
Link naar reactie
Wat je kan proberen volgens dit artikel:\n[url]http://community.paragonrels.com/paragonhelp/topics/last_viewed_folder_with_upload_multiple_photos_browse_button[/url]\nis de site toevoegen aan de vertrouwde sites in Internet Explorer[B]:[/B] \'[I]Extra - Internet opties - Beveiliging[/I]\'.\nOf misschien helpt het daar terugzetten naar de standaard waarden.\n\nAl weet ik niet of het probleem exact hetzelfde is, want het gaat daar om een onderscheid tussen het uploaden van één foto en van meerdere foto\'s.\n\nEr staat daar ook nog de tip voor als ook dit niet werkt om in de map welke wel opent een snelkoppeling te plaatsen naar die map of meerdere voor meerdere locaties.\nAls je de naam van die snelkoppeling met een uitroepteken laat beginnen zal deze alfabetisch gezien (praktisch) altijd bovenaan de bestandslijst komen.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...