Ga naar inhoud

geen automatische ontvangst e-mail


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\nNa het installeren van outlook 2013 heb ik ineens een zeer raar verschijnsel!\r\nBij het opstarten van outlook worden er GEEN nieuwe mails naar binnen gehaald, ook bij het aanklikken van \"alle mappen verzenden/ontvangen\" verschijnen er geen nieuwe mails, echter als ik dan bij een reeds aanwezige mail op het weergaven regeltje \"afbeeldingen downloaden\" klik, verschijnen alle nieuwe mails.......\r\nConclusie, outlook maakt basis geen verbinding met de server, maar wel als ik bij bestaande mail de afbeeldingen wil downloaden!!!\r\nHeeft er iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken?\r\nBedankt vast voor een antwoord.\r\nMvgr. Paul\r\n\r\ndraai op windows 7
Link naar reactie
@Niek: Dat maakt volgens mij niet uit, als dat vinkje al uit staat, moet Outlook nog meteen verbinding maken als hij op de knop ontvangen/verzenden klikt en dat doet hij ook niet.\r\nWel als hij op een afbeelding klikt, dan wordt opeens verbinding met internet gemaakt.\r\nHet lijkt erop alsof er een on-demand verbinding is.\r\n\r\n@Paul: Kijk een onder extra->opties->email instellingen.\r\nDan onderaan bij \"inbellen\", daar mag alleen het bovenste bolletje aan staan.\r\n\r\nAls dat niet helpt, verwijder je account dan eens. Daarna Outlook afsluiten. Outlook weer opnieuw starten en het account opnieuw aanmaken, dat helpt ook nogal eens bij rare Outlook fouten.
Link naar reactie
[QUOTE=paul gonsalves;635235]Beste forum leden,\r\nNa het installeren van outlook 2013 heb ik ineens een zeer raar verschijnsel!\r\nBij het opstarten van outlook worden er GEEN nieuwe mails naar binnen gehaald, ook bij het aanklikken van \"alle mappen verzenden/ontvangen\" verschijnen er geen nieuwe mails, echter als ik dan bij een reeds aanwezige mail op het weergaven regeltje \"afbeeldingen downloaden\" klik, verschijnen alle nieuwe mails.......\r\nConclusie, outlook maakt basis geen verbinding met de server, maar wel als ik bij bestaande mail de afbeeldingen wil downloaden!!!\r\nHeeft er iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken?\r\nBedankt vast voor een antwoord.\r\nMvgr. Paul\r\n\r\ndraai op windows 7[/QUOTE]\r\n\r\nTrek je wel de juiste conclusie, het kan ook zijn dat de mail wel word opgehaald maar niet eerder zichtbaar word in Outlook 2013 omdat de mail een koppeling heeft aan een verkeerd programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...