Ga naar inhoud

.msn e-mailadres


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een e-mailadres met op het eind msn.com.\r\nDeze mails worden nu geopend in het nieuwe outlook. Ook heb ik standaard op mijn laptop met windows 8 een mailprogramma staan waarin ik deze mail kan openen, maar daarin komen niet alle mails te staan van dit e-mailadres. De helft staat in windows live Hotmail en de andere helft in Outlook. Nu wil ik graag dat alle mails binnen komen op Outlook dat op de laptop staat en niet dat ik weer via Hotmail mijn email moet ophalen.\r\n\r\nHoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Link naar reactie
Niet helemaal.\r\n\r\nJe hebt 1 email adres ?\r\nJe hebt 1 laptop? \r\nJe krijgt de helft van de mail binnen via \"het nieuwe outlook\"? (ken ik niet; wel Microsoft Outlook)\r\nDe andere helft via een mailprogramma op je laptop? (welk email programma)\r\nNog een helft in Windows Live Hotmail? (ken ik ook niet; wel Windows Live Mail) \r\n\r\nMaar als je over een laptop en een pc praat en daarop beiden mail op haalt van het hetzelfde **@msn.com adres en je wilt dat alles in Outlook binnen komt, dan moet je de andere email programma\'s op andere pc\'s laptops niet meer openen, of de instellingen van het account bij het tabblad geavanceerd wijzigen, zodat aangevinkt staat dat de mail een aantal dagen/weken op de server wordt bewaard. \r\nDan krijg je op beide computers dezelfde mail binnen. \r\n\r\nAls je duidelijk omschrijft wat je eigenlijk wilt en gebruikt aan email programma\'s en computers, wil ik best een stukje tekst neer zetten met duidelijke uitleg. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...