Ga naar inhoud

Internet Browsers


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[SIZE=\"4\"][/SIZE]Web Browsers \r\n\r\n\r\n\r\n[SIZE=\"3\"][/SIZE]Ik werk met W7 Ultimate en intern Explorer9 en de E-mail programma van Vista waarmee ik de achtergrondkleur van de mails kan veranderen en ook achtergrond muziek(Midi) in de mail kan voegen. Welke van de volgende Browsers kan dat ook??? Chrome / FireFox / Opera / Maxthon / Avant.\r\n Alvast TxxxS \r\n\r\nRamon [/SIZE][/SIZE]
Link naar reactie
Een browser is geen emailprogramma. Je kunt rustig een achtergrond en muziek toevoegen aan een webpagina, maar dan heb je nog geen email.\n\nOverigens zou ik terughoudend zijn met het gebruik van achtergronden en muziek in emails. Je weet niet of de ontvanger van zoiets gediend is. Bij een zakelijke mail naar een bedrijf zou ik het sowieso niet doen. Staat nogal onprofessioneel.
Link naar reactie
Je hebt gelijk het moet dus zijn welke e-mail programma. Ik gebruik Win.Mail van Win.Vista die geintregeerd is in mijn Win.7 Ultimate. Mails met gekleurde achtergrond en muziek gebruik voor mijn klein kinderen . Ik ben al ettelijke jaren gepensioneerd dus is niet te verwachten dat ik corresponderr met bedrijven . Wel oud maar niet seniel.\r\n ricardo38
Link naar reactie
Beste Ramon, de reactie die Foobar heeft gegeven is een reactie met toegevoegde waarde.\r\n\r\nUit een bericht op het forum is niet te zien of iemand oud of jong of wat dan ook is. Het is dan ook niet nodig om hier het woord seniel te gebruiken.\r\nMaak gebruik van het forum om iets te vragen als je het niet weet, maar gedraag je naar je leeftijd.\r\n\r\nGroeten, Theo
Link naar reactie
[QUOTE=TheoTol;634388]Beste Ramon, de reactie die Foobar heeft gegeven is een reactie met toegevoegde waarde.\r\n\r\nUit een bericht op het forum is niet te zien of iemand oud of jong of wat dan ook is. Het is dan ook niet nodig om hier het woord seniel te gebruiken.\r\nMaak gebruik van het forum om iets te vragen als je het niet weet, maar gedraag je naar je leeftijd.\r\n\r\nGroeten, Theo[/QUOTE]\r\n\r\nJa en dit is zeker wel een nuttig antwoord.:confused::rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=ricardo38;634345]Je hebt gelijk het moet dus zijn welke e-mail programma. Ik gebruik Win.Mail van Win.Vista die geintregeerd is in mijn Win.7 Ultimate. Mails met gekleurde achtergrond en muziek gebruik voor mijn klein kinderen . Ik ben al ettelijke jaren gepensioneerd dus is niet te verwachten dat ik corresponderr met bedrijven . Wel oud maar niet seniel.\r\n ricardo38[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je toelichting. Ik voel me niet beledigd door je bericht, \'k zou niet weten waarom.\r\n\r\nIk heb even voor je rondgekeken. Outlook Express en Windows Mail kunnen wat je wil. Die laatste wist je al natuurlijk. Beide zijn echter verouderd.\r\n\r\nVan de meer recente mailprogramma\'s heb ik er geen kunnen ontdekken die achtergrondmuziek kunnen toevoegen. Windows Live Mail kan het niet, Thunderbird kan het niet en Outlook kan het ook niet.\r\n\r\nEen achtergrondafbeelding kan wel in zo\'n beetje elk mailprogramma.
Link naar reactie
Hoi Foobar,\r\nHartelijk dank voor je antwoordt . We moeten van een mug geen olifant maken .\r\nGr.ricardo38[QUOTE=FooBar;634396]Bedankt voor je toelichting. Ik voel me niet beledigd door je bericht, \'k zou niet weten waarom.\r\n\r\nIk heb even voor je rondgekeken. Outlook Express en Windows Mail kunnen wat je wil. Die laatste wist je al natuurlijk. Beide zijn echter verouderd.\r\n\r\nVan de meer recente mailprogramma\'s heb ik er geen kunnen ontdekken die achtergrondmuziek kunnen toevoegen. Windows Live Mail kan het niet, Thunderbird kan het niet en Outlook kan het ook niet.\r\n\r\nEen achtergrondafbeelding kan wel in zo\'n beetje elk mailprogramma.[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;634449]Er zijn mensen die zulke mailtjes wel leuk vinden.[/QUOTE]\r\n\r\nOh, die zijn er zeker, en die zullen zeker zelf allemaal incredimail gebruiken.\r\nProbleem is echter dat je vooraf niet kunt zien of je ontvanger zo\'n persoon is. En uit respect zullen ze er waarschijnlijk niets van zeggen, maar dat wil niet zeggen dat ze er van gediend zijn.\r\n\r\nEn 99% van je ontvangers zal er niet zo blij worden van die onzin in een mailtje, want het [URL=\"http://emailclientmarketshare.com/\"]marktaandeel[/URL] van incredimail is minder dan 1%.
Link naar reactie
[QUOTE=TheoTol;634475]Hartelijk dank voor je aanvulling, de simpelheid druipt van je bericht.\r\nIk heb in ieder geval wel weer genoeg gezien, wat een afzeik niveau toch op dat Internet fora gebeuren.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb jij al ergens een nuttig antwoord in deze topic gegeven ?\r\nAls je genoeg hebt gezien ,,blijf dan voortaan gewoon weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...