Ga naar inhoud

Windows live mail kopiëren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik Windows Live mail kopiëren?\r\n\r\nIk ga mijn SSD overzetten in een nieuwe computer en W7 64 erop zetten.\r\n\r\nEerder antwoord klopt niet, omdat de map er niet staat bij mij.\r\n\r\nDit was het eerdere antwoord:\r\n----------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------\r\nWindows live mail staat daar: C:\\Users\\Gebruiker\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows Live Mail.\r\nDe hele map wegzetten naar extern.\r\nDan wel gewoon in WLMail via exporteren elders opslaan.\r\nZo ook je contactpersonen exporteren.\r\nDenk ook aan Favorieten/bookmarks en persoonlijke bestanden.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------------- \r\nIk zie hem wel in programma files\r\n\r\nC:/Programma files / Windows Live
Link naar reactie
Alvast bedankt, Ik was de originele vraag kwijt.\r\nEn dit had ik in een Word file gekopieerd.\r\n..\r\nIk heb de Nederlandse Windows.\r\nDus User is dan gebruiker.\r\n. Alleen kan ik de map daar niet vinden.\r\n..\r\nIk gebruik nu Outlook en Windows Mail.\r\nIk kan dat combineren naar alles via Outlook.\r\n.\r\nHoe kan ik het beste de map uit Windows Mail naar Outlook zetten.\r\nMoet ik dan het account met de hand toevoegen in Outlook of kan dat automatisch?\r\n.\r\nMijn dank is groot,\r\n\r\nJoop
Link naar reactie
@Niek\n[QUOTE]Om de map Appdata te kunnen zien, moet je natuurlijk wel even de verborgen bestanden/mappen en station zichtbaar zetten, via de map eigenschappen.[/QUOTE]\n\nWelke Outlook gebruik je? Outlook Express, of Microsoft Outlook.?\nWeet je nu zeker dat je Windows Mail gebruikt en niet Windows Live Mail? \n\nJe tikt: [QUOTE][B]Ik kan dat combineren[/B] naar alles via Outlook.[/QUOTE]\n\nDus ik wil even zeker weten welke email programma\'s je nu gebruikt, voor ik een heel verhaal tik, over het verkeerde programma.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik gebruik Outlook 2007.\r\nMomenteel voor mij en Windows Live voor mijn vrouw.\r\nMaar ik denk toch dat het handiger is, als we alleen met Outlook 2007 werken.\r\nMijn dank is alvast groot.\r\n\r\n\r\nEn bedankt, ik zie de map Appdata nu.\r\nKan ik die kopieren en plakken in de nieuwe Windows 7 64?\r\nNu nog W7 32.\r\n\r\nEn sorry, ik bedoel:\r\nKan ik dit combineren in Outlook?\r\nDus alles via Outlook.\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Oke en nu weet ik wel dat je naar Windows 7 gaat, maar waar staat de oude mail nu.\nDus welke Windows gebruikte je en welk email programma?\n\nAfijn we gaan gewoon hiervan uit: \n\n[B]Exporteren/importeren MS Outlook[/B]\n\nIn MS Outlook (je noemt dat Outlook 2007) kan je gewoon via menu \"bestand\" > \"exporteren\" kiezen. Je kiest er dan voor om een .pst (een bestand met persoonlijke mappen) te exporteren. \nDie zet je op een externe hardeschijf/usb stick en op bijna dezelfde manier impoteer je die weer op je nieuwe pc in MS Outlook.\nJe contactpersonen moet je vaak afzonderlijk exporteren (liefst in een .csv bestand) en weer importeren op je nieuwe pc als .csv bestand. (Windows noemt dit ook weleens een door komma\'s - of punt komma\'s - gescheiden tekst bestand ofzo)\n\n[B]Exporteren/importeren W.L.mail[/B]\n\nKlik in het mail programma op het blauwe blokje links bovenin en kies \"email exporteren\" > \"email berichten\" Ik vermoed dat je dan moet kiezen voor \"microsoft Exchange\" maar weet dat niet zeker, omdat het vrij ongebruikelijk is om mail vanuit WLMail naar MSOutlook te zetten. Maar probeer gewoon of je dat bestand kunt importeren op je nieuwe pc. \n\nVoor contactpersonen klik je hier eerst links onderaan op contact personen en daarna bovenin voor exporteren.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...