Ga naar inhoud

melding bij Babylon Search


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Babylon Search is geen virus en je hebt bij de installatie van Babylon de mogelijkheid gehad, van wel of niet installeren van de Babylon zoekbalk.\nEen oplossing voor het verwijderen ervan is om Babylon geheel te uninstalleren en dan opnieuw installeren met het weg halen van het vinkje bij de vraag of je de Babylon zoekbalk wil installeren.\n[URL=\"http://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/Babylon-Search-has-taken-over-my-browser/td-p/699265\"]Hier nog een Engelstalige oplossing.[/URL]\nLees voordat je iets installeert de gebruiksaanwijzing en let goed op of je geen vinkjes moet zetten of weghalen, dat begint overigens al bij het downloaden van software.
Link naar reactie
Iets wat ongevraagd bijvoorbeeld via een E-mail aanhangsel hetzij via een cookie of gewoon bij het bezoek van bepaalde sites zichzelf installeert op je computer dat is een virus.\nAls je zonder na te denken en te kijken software installeert op je PC dan heet het eigen schuld als er werkbalken e.d. worden geplaatst in browsers.
Link naar reactie
Niek, \n\nDaar ben ik het ook wel mee eens maar het blijft een feit dat TS Babylon zelf geïnstalleerd heeft en bewust of onbewust niet heeft opgelet tijdens de installatie.\n\nOok als je het veel gebruikte en vaak aanbevolen CCleaner niet goed gebruikt dan krijg je gelijkwaardige problemen en kun je dingen kwijt raken die je beter niet kunt kwijtraken met als gevolg dat je computer niet meer opstart.\n\nIn beide gevallen is het onoplettendheid van de gebruiker, je zou eigenlijk Babylon en dergelijke programma\'s al helemaal niet op je computer willen hebben en nodig zijn ze ook niet, omdat je wat Babylon betreft beter gewoon op Google translate kunt vertrouwen ondanks de vaak abominabele vertalingen.
Link naar reactie
[QUOTE=Doky;632918]ik had de laatste weken ook problemen met mijn laptop.Dacht ook dat Babylon er mee te maken had.Ok adoble werkte niet goed.Ik kreeg ze geen van beide goed en ook niet verwijderd.\r\nGelukkig heeft mijn zoon de boel weer in orde gemaakt.Want ik dacht dat er een virus op de laptop had.Zoveel hinder had ik.[/QUOTE]\r\n\r\nDan ben ik wel benieuwd wat je zoon gedaan heeft. Revo uninstaller? \r\n\r\nTrouwens.. meestal let ik er wel op of er zoekbalken meekomen. 8o|
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...