Ga naar inhoud

LG NAS N2R1D probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;632582]Je hoeft niets te verwijderen, dat regelt die NAS zelf. Kies, als je daar de kans voor krijgt voor Raid 1, als je dat wilt (2 gespiegelde schijven, dus optimale veiligheid) en laat hem z\'n werk doen. \r\n\r\nMaar wel de juiste knopjes in drukken. \r\nOp een nas maak ik zelf nooit partities. Ik maak shares (gedeelde mappen) en prive mappen aan. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nja ik heb de pijltjes ingehouden en 1 keer op de aan en uit knop gedrukt en losgelaten toen er dit kwam te staan: NAS is netboot...\r\n\r\nmaar verder zie ik niks, dus ik laat hem zo maar weer eventjes staan, want word er een beete chaggie om maarja,\r\nheb trouwens ook de LG support aan de lijn gehad en hun zouden ook contact met mij opnemen dus dan laat ik het ook wel weten.\r\n\r\nGroet, Bas
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;632760]Mogen we ook weten hoe? Daar leren wij ook weer van. \r\nOf was het gewoon \"geduld\"? :-)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk mogen jullie dat ook weten ik zal het emailtje kopieren van lg wat ik heb gehad en zo is het opgelost:\r\n\r\nBegint u met de volgende stappen.\r\n1. Zet u tijdelijk uw firewall en virusscanner uit.\r\n2. Begin met versie 2660 te installeren. (al gedaan volg stap 2)\r\n3. Uboot installeren. (oude ui naar nieuwe ui)\r\n4. Altijd meegeleverde nasdetector uit de update file gebruiken.\r\n5. Opstarten in enclosure modus als de nas uitstaat. (Netboot mode / enclosure modus: \r\nbeide pijltjes knoppen + de aan/uitknop indrukken voor 8 sec daarna loslaten.)\r\n6. Zet uw nas op een vast ip adres 192.168.0.199 of 200 (ofwel het toegewezen ip nummer door de router).\r\nGebruik de nasdetector in het firmware bestand 2660 hiervoor.\r\n(De update file die u nodig heeft is old ui naar new ui 10094)\r\nklik daarna op het bovenstebalk in het menu van de nasdetector op het ipadres.\r\nKijk in het menu van de nasdetector als het, macdres en ipadres en submask zijn ingevuld.\r\nDefault gateway en Primary Dns en Secondary Dns moeten leeg staan.\r\nKlik daarna op \"install Nas system\" en bevestigd bij de vraag met ok.\r\nDe nas zal het opgegeven ipadres als vast ipadres opslaan.\r\n\r\n\r\nik ben er echt blij mee dat ie weer werkt :D\r\n\r\nGroet, Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...