Ga naar inhoud

Codecs Windows Movie Maker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=couch_potato;630968]Dit ligt vrijwel altijd aan een ontbrekende codec. Kijk met mediainfo of gspot welke om welke video codec het gaat en installeer deze.[/QUOTE]\r\n\r\n Ik zit met hetzelfde probleem sinds mijn xp een nieuwe schijf heeft. Waar haal ik de codecs vandaan om een video in Windows Movie Maker af te kunnen spelen. Waarschijnlijk heeft mijn dochter dat bij de oude schijf gedaan. Heeft het met Quick Time te maken? Die heb ik ook al geïnstalleerd, net als de MediaInfo, maar WMM doet het nog steeds niet! :( Opnieuw opstarten? :confused:
Link naar reactie
In google.nl \"codec windows 7\" intikken. [url]http://www.google.nl/#hl=nl&tbo=d&sclient=psy-ab&q=codec+windows+7&oq=codec+windows+7&gs_l=hp.3..0l4.36998.37729.2.38087.2.2.0.0.0.0.50.89.2.2.0...0.0...1c.1.cP0BKtzRY3w&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41248874,d.d2k&fp=afee9e425bf5d217&biw=1920&bih=898[/url]\r\n\r\nJohannes: het is trouwens je 2e \"inbraak\" in het topic van een ander deze week en dat werkt op z\'n minst verwarrend. \r\n\r\nNiek\r\n\r\n[B][COLOR=\"Red\"]Edit BackupMod: Bericht heeft inmiddels een eigen plaatsje gekregen ;)[/COLOR][/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...