Ga naar inhoud

Internet explorer verwijderen lukt niet in


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het verwijderen van Internetexplorer 10.0 in windows 8.\r\nIk krijg deze met geen mogelijkheid verwijderd. Ik heb bij standaardtoepassing het vinkje bij Internetexplorer 10.0 verwijderd iomdat ik na een upgrade van windows 7 naar 8 de browser niet opgestart kreeg.\r\nIk heb op een andere pc internetexplorer 10.0 gedownload naar een USB stick maar kan deze niet installeren omdat de geinstalleerde internetexplorer niet goed verwijderd is.\r\nWie heeft een oplossing?
Link naar reactie
Had je soms een oude Internet Explorer me een aantal invoegtoepassingen ? Misschien dat zo\'n invoegtoepassing niet helemaal spoort.\nErgens bij je programma\'s waar ook nog een snelkoppeling naar Internet Explorer staat, staat misschien ook een snelkoppeling naar \'[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\'. Probeer die dan eens.\n\n(Ik schrijf \'misschien\' omdat ik zelf alleen XP heb, dus kan het niet controleren.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...