Ga naar inhoud

composite video afspelen pc


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een hp pavilion m7670nl computer, gebruikelijk besturingsysteem windows xp media center /home cinema pc. Ik heb er zelf windows 8 media center opgezet. Ik wil n graag tv kijken op mijn pc en opnemen en beluisteren met 5.1 suround. Het ziggo kastje heeft composite uitgang en me pc input... dus is het mogelijk voor het lezen hiervan / opnemen?:confused:\r\n\r\nKort samengevat:\r\n\r\nwindows 8 composite input afspelen.\r\n\r\nGr Pascal Lieverse
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...
dan heb je lang niet alle zenders, maar is er een mogelijk hijd om het ergens mee af te spelen. windows media center zie hem alleen als setupbox input volgens mij maar weet niet hoe dat werkt.. Maar kan ik het ergens simpel mee af spelen\'\'\n\n\nnog even dit:\n---\nEdit: 24 april 2012. LET OP: De Ziggo Streamer werkt niet meer door een grote aanpassing van Ziggo. Zie ook [url]http://members.ziiggo.nl/antonhensen/[/url]. In dit topic kun je er meer over lezen.
Link naar reactie
Ziggo heeft het onderliggende systeem voor streams aangepast. De Ziggo Streamer is hier van afhankelijk en werkt om deze reden niet meer. De hoop is nog niet opgegeven en er zal geprobeerd worden om de Ziggo Streamer weer functioneel te krijgen. Echter, het is moeilijk om in te schatten of dit gaat lukken en als het al lukt zal dit vermoedelijk enige tijd vergen. \r\n\r\nGezien op Internet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...