Ga naar inhoud

Ad/Aware Antivirus


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ad-Aware anitivirus \r\n\r\n\r\n\r\nIk kan Ad-Aware antivirus programma niet meer openen.Geeft wel bij het opstarten van de Pc aan dat de Computer beveiligd is.Ik kan dus niet scannen. Ik heb ook via \"vorige versie terugzetten\", geprobeerd te herstellen en via de map waar dit bestand staat de `exe. toepassen` te gebruiken maar ook dit werkt niet. Ik vraag mij af als de Pc echt nog is beschermt. Wat kan ik doen ????\r\n \r\nRicardo38
Link naar reactie
Ik lees net op het Internet dat LavaSoft,de makers van Ad-Aware Antivirus zijn opgekocht door een dibieuse maatschappy . Ik heb het zeer moeielijk kunnen verwijderen en heb Avira geinstalleerd.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\'Antispywaremaker Lavasoft gekocht door oplichters\' | IT Pro ...\r\n\r\n\r\ntweakers.net/.../antispywaremaker-lavasoft-gekocht-door-oplic...Delen\r\n\r\n\r\n\r\n12 nov 2011 – Softwareproducent Lavasoft, bekend van de antispywaretool Ad-Aware, zou in handen van een criminele investeringsmaatschappij zijn ...\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\'Antispywaremaker Lavasoft gekocht door oplichters\' | IT Pro ...\r\n\r\n\r\ntweakers.net/.../antispywaremaker-lavasoft-gekocht-door-oplic...Delen\r\n\r\n\r\n\r\n12 nov 2011 – Softwareproducent Lavasoft, bekend van de antispywaretool Ad-Aware, zou in handen van een criminele investeringsmaatschappij zijn ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...