Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ad-Aware anitivirus \r\n\r\n\r\n\r\nIk kan Ad-Aware antivirus programma niet meer openen.Geeft wel bij het opstarten van de Pc aan dat de Computer beveiligd is.Ik kan dus niet scannen. Ik heb ook via \"vorige versie terugzetten\", geprobeerd te herstellen en via de map waar dit bestand staat de `exe. toepassen` te gebruiken maar ook dit werkt niet. Ik vraag mij af als de Pc echt nog is beschermt. Wat kan ik doen ????\r\n \r\nRicardo38 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Helemaal verwijderen\r\n\r\nEn zet er AVG of MSE op beide gratis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik lees net op het Internet dat LavaSoft,de makers van Ad-Aware Antivirus zijn opgekocht door een dibieuse maatschappy . Ik heb het zeer moeielijk kunnen verwijderen en heb Avira geinstalleerd.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\'Antispywaremaker Lavasoft gekocht door oplichters\' | IT Pro ...\r\n\r\n\r\ntweakers.net/.../antispywaremaker-lavasoft-gekocht-door-oplic...Delen\r\n\r\n\r\n\r\n12 nov 2011 – Softwareproducent Lavasoft, bekend van de antispywaretool Ad-Aware, zou in handen van een criminele investeringsmaatschappij zijn ...\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\'Antispywaremaker Lavasoft gekocht door oplichters\' | IT Pro ...\r\n\r\n\r\ntweakers.net/.../antispywaremaker-lavasoft-gekocht-door-oplic...Delen\r\n\r\n\r\n\r\n12 nov 2011 – Softwareproducent Lavasoft, bekend van de antispywaretool Ad-Aware, zou in handen van een criminele investeringsmaatschappij zijn ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 TxxxS voor de hulp. Ik heb Ad-Aware totaal verwijderd en Avira geinstalleerd. De Pc is nu ook merkbaar sneller.\r\nRamon Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen