Ga naar inhoud

Excel macro importeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=stroke33;627431]File opslaan als xlsm.[/QUOTE]\r\n\r\nHuisregels\r\n\r\nHandtekeningen:\r\n\r\nGebruik deze alleen voor een groet, een mooie dichtregel of lijfspreuk. Dit alles in gewone kleine letters zonder codes om \'m te benadrukken! etc etc.\r\n.................\r\n\r\nVind je handtekening wel een beetje overdreven.:):o
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;627451]Huisregels\r\n\r\n\r\nVind je handtekening wel een beetje overdreven.:):o[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nIk ook! Maar als je ziet hoeveel, aan fysiek vuil gerelateerde PC problemen er voorbij komen, dan is het vind ik zelf, wel begrijpelijk.;)\r\nEn om dit dan steeds weer apart kenbaar te maken.:cry:
Link naar reactie
Je kunt hem wel opslaan maar als je hem daarna dan uit Excel verwijderd werkt hij uiteraard ook niet meer omdat hij er niet meer is.\nEen macro werkt altijd vanuit het document.\n\nAls je het vervelend vind om in ieder nieuw document die macro te moeten importeren zou je kunnen overwegen er een Excel invoegtoepassing van te maken.\nDeze wordt dan eenmalig aan Excel toegevoegd waarna het altijd beschikbaar is, dus in ieder bestaand en nieuw document.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;628020]Je kunt hem wel opslaan maar als je hem daarna dan uit Excel verwijderd werkt hij uiteraard ook niet meer omdat hij er niet meer is.\r\nEen macro werkt altijd vanuit het document.\r\n\r\nAls je het vervelend vind om in ieder nieuw document die macro te moeten importeren zou je kunnen overwegen er een Excel invoegtoepassing van te maken.\r\nDeze wordt dan eenmalig aan Excel toegevoegd waarna het altijd beschikbaar is, dus in ieder bestaand en nieuw document.[/QUOTE]\r\n\r\nDit is wat ik bedoel. Zo werkt het ook op mijn andere computer. Als ik de macro importeer, Hoe sla ik deze dan op als invoegtoepassing?\r\nPjotter
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;628037]Dat is inderdaad ook een mogelijkheid.\nNiet aan gedacht omdat ik dat nog nooit heb gebruikt.\nHoe ging dat ook alweer?[/QUOTE]\n\nOp [url]http://www.gratiscursus.be/excel_cursus/excelles19c.htm[/url] laten ze het zien voor \'oude\' Excelversies. Kan zo snel niet vinden hoe het gaat in 2007 / 2010.\n\nedit: toch wat gevonden: [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/excel-help/alle-macro-s-in-een-werkmap-maken-en-opslaan-HA102174076.aspx[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...