Ga naar inhoud

Sony Vegas Pro 11.0 video rendering


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem dat ik zeer irritant vind, ik wil graag goed video kunnen bewerken en snel kunnen renderen. Ik gebruik sony vegas pro 11.0 en wil graag de gpu gebruiken om de video\'s te renderen(mijn gpu is de HD 7850), als ik een mp4 bestand wil renderen krijg ik een error met: \"An error occurred while creating the media file xxx.mp4 The reason for the error could not be determined.\" :confused::confused::confused:\r\n\r\nIk weet dat er mensen zijn met hetzelfde probleem en op geen enkele forum stond een antwoord(teminste waar ik gekeken heb). Dus ik hoop dat ik hier misschien een antwoord kan krijgen.\r\n\r\nAl vast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;622756]Of je programma kan niet met dat type bestand omgaan , of je doet zelf iets fout.[/QUOTE]\r\n\r\nbedoel je het bestands type waarin ik render of het videobestands type die ik heb geedit...\r\nbijde zijn mp4 h264 en volgens mij het bestand wat ik opende had een h264 L4.1 stream, of zoiets. en hij renderd wel als ik gewoon de cpu gebruik.... maarja
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...