Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Delen Geplaatst: 5 september 2012 Noch mijn Windows Movie Maker doet het nog, en noch krijg ik Audacity voor het opnemen van muziek nog aan de praat. Ligt dat aan de drivers of moet ik een nieuwe video- en geluidskaart aanschaffen? Mijn videokaart ondersteunt al DirectX11 zegt hij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 Videobewerken en geluidsweergave/bewerking heeft niets met je videokaart te maken. Kijk eerst maar eens of je alle drivers wel correct hebt geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 Doe eens een Windows herstel naar een datum van toen het allemaal nog wel goed ging.\nStart\\Alle programma\'s\\bureau accessoires\\Systeemwerkset\\Systeemherstel en kies eerst voor meer herstelpunten aangeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 [QUOTE=couch_potato;621398]Videobewerken en geluidsweergave/bewerking heeft niets met je videokaart te maken. Kijk eerst maar eens of je alle drivers wel correct hebt geïnstalleerd.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad!! Hij doet het weer! :D(Drivers are outdated) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2012 Drivers en / of programma\'s verdwijnen natuurlijk niet zomaar .:)\r\n\r\nIets te driftig aan het opruimen geweest zou de oorzaak kunnen zijn.:rolleyes::( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen