Ga naar inhoud

uninstall / reinstall Pinnacle Studio


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen?\r\nIk heb een probleem met Studio Plus van Pinnacle en vermoed dat ik het kan oplossen door het programma opnieuw te installeren.\r\nMaar, hoe voorkom ik dat ik m\'n onderhanden projecten (waar veel werk in zit) kwijt raak.\r\nIk heb ze steeds tussentijds opgeslagen maar niet gefinished en gesaved als file (dat werkt namelijk niet). Dus het zijn nog open projecten (wel als Studio10.Document (0 kb) te vinden in de map My Projects)\r\nIk heb geen zin om opnieuw te installeren en het risico te lopen alles opnieuw te moeten doen. Wie kan me gerust stellen?
Link naar reactie
Tja, re-installeren ging idd goed. M\'n bestanden zijn er nog. Maar ik kan ze niet openen. \r\nNu krijg ik steeds opnieuw dezelfde melding \"Studio program file werkt niet meer\" en sluit daarna het programma.\r\nVoorheen gebeurde dat als ik een schijf wilde branden (vandaar die nieuwe installatie), maar gebeurt dat steeds als ik een van m\'n bestaande projecten wil openen.\r\nEen nieuw project start wel goed en kan ik opnieuw openen en nu wél naar schijf branden. Dat is dus opgelost.\r\nMaar nu dus m\'n bestaande projecten nog openen.\r\nHelp, wie weet er raad?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...