Ga naar inhoud

bureaupictogrammen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nHeb voor mij en mn partner aparte gebruikeraccount jaren geleden aangemaakt op mijn laptop met vista. Moest wat wijzigingen onder haar account doen en zag dat de pictogrammen op mijn bureaublad groter en helder zijn dan op bureaublad van mijn partner!! Als ik naar persoonlijke instellingen ga in het configuratiescherm, dan zie ik zo geen verschillen!!! Wie heeft een idee waar ik moet kijken/wijzigen???\r\nBvd, Anne
Link naar reactie
Ik geloof dat schermresolutie niet afhankelijk is van gebruikersaccount, maar kijk daar toch even naar. Rechtsklik op het bureaublad en kies Schermresolutie.\n\nAls je toch daar bent, klik dan gelijk even door naar het onderdeel \"Tekst en andere items groter of kleiner maken\" en kijk of die instelling bij beide accounts hetzelfde is. En van daar uit klik je aan de linkerkant ook nog even door naar \"Aangepaste tekengrootte instellen (dpi)\" en kijkt of dat hetzelfde is ingesteld.\n\nEn dan heb je volgens mij alle instellingen gehad die iets te maken kunnen hebben met het verschil in grootte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...