Ga naar inhoud

Toetsenbord indeling wijzigen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Telkens als ik Firefox of IE opnieuw opstart en begin te typen veranderen mijn letters. Dan moet ik op CRTL + SHIFT drukken om ze weer op hun plaats te krijgen. Kan iemand helpen?\r\n\r\nEn ik krijg last van mn ogen als ik lang achter mn laptop zit, hoe kan ik de helderheid, of kleuren veranderen zodat het beter voor mijn ogen is?\r\n\r\nthnx:D
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;620062]Haal alle toetsenbord/taal-combinaties weg en laat alleen de gewenste staan (configuratiescherm, regionale instellingen, toetsenbord.\r\n\r\nHelderheid en contrast van je laptopscherm kun je normaliter met een Fn toetsencombinatie instellen.[/QUOTE]\r\nRaad je me aan om lichter in te stellen of juist niet? En hoe via configuratie scherm want met F kan ik alleen helderheid aanpassen
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;620064]Als je alleen de helderheid in kunt stellen, zou ik die wat omlaag doen.\n\nHoe staat het overigens met de verlichting in de kamer? Een gelijkmatige achtergrondverlichting is prettiger aan de ogen, een beetje licht achter het scherm ook.[/QUOTE]\nOpgelost! Alle programmas > intel besutringscentrum [door Googlen]
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;620066]Ik zou ook je beeldscherm kalibreren als je dat nog niet hebt gedaan. Dat kan veel schelen in vermoeidheid aan je ogen.[/QUOTE]\n\nHoe wil je dat gaan doen dan? Niet iedereen heeft daar de benodigde apparatuur voor in huis, en die is niet goedkoop om aan te schaffen - een beetje SpectraCal pakket begint rond de 250 dollar. Ik vermoed dat je dus iets anders bedoelt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...