Ga naar inhoud

automatisch scrollende bladzijden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik een bericht gepost dat elke bladzijde van een site maar ook van mijn email opeens vanzelf naar beneden scrolde en niet omhoog te krijgen was. Na ongeveer een kwartier was alles weer goed. Hetzelfde deed zich nu, een half jaar later weer voor.\r\nIndertijd suggereerde iemand dat het aan mijn muis kon liggen. Maar met een andere muis was er geen verschil. Opnieuw gereboot en zelfs alles een paar dagen teruggezet zonder resultaat. En weer na een kwartier was alles weer goed. Niet op gekke sites geweest..\r\nHeeft iemand enig idee wat er mis is (was)? Detail, de curser van Programma´s en bestanden zoeken onder Start bewoog ook steeds naar rechts en terug,
Link naar reactie
Weet je, ik heb ook op je vorige bericht gereageerd met het idee dat het een functie was in Windows.\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74372[/url]\n\nOm eerlijk te zijn heb ik een eigenaardige mededeling voor je, een dag of zo later heb ik hetzelfde meegemaakt als wat jij omschreef, en dat duurde ook maar kort; ik ben er eigenlijk nooit achter gekomen wat het veroorzaakte, en heb het tot nu toe niet weer gezien.
Link naar reactie
OK! dan is het dat niet en zou het in de USB moeten zitten, dus raad ik ja aan om even bij een Computer bedrijf of tweedehands winkel een muis met een oude ronde aansluiting te kopen of misschien zijn deze ook nog wel nieuw te koop.\nBij aansluiting van de ronde plug wel eerst de PC uitzetten want deze is niet \"hot swappeble\".\n\nWat je ook eerst nog kunt proberen is alle USB poorten onder apparaat beheer te verwijderen en de PC opnieuw opstarten Windows vind dan alle USB poorten gewoon weer terug en herinstalleert deze.
Link naar reactie
Ik herinner mij nu eigenlijk waarom ik het niet heb gemeld. Dat was omdat ik er niet zeker van was of ik het zelf veroorzaakte, er lagen namelijk wat voorwerpen tegen en op mijn keyboard (hectisch zei ik al :rolleyes:), en die zouden e.o.a. rare toetscombinatie hebben kunnen drukken.\n\nZekerheid is dus ver te zoeken, maar als het bij jou nogmaals gebeurd zou ik je keyboard eens onder de loep nemen, rustig eerst een tijdje laten scrollen die boel, zonder iets aan te raken, om te zien of het blijft, en daarna hier en daar eens wat bewegen zonder iets in te drukken om te zien of het dan wel verdwijnt.\n\nDruk eens je pijltje naar beneden toets in (geldt ook voor de 2 op je keypad als Numlock uit staat) en hou die ingedrukt. probeer dan met je muis tegelijkertijd naar boven te scrollen, en vergelijk dat gedrag met wat je zag. Als dat hetzelfde is, kan het een toets zijn die is blijven hangen.\n\nHeb je ooit vloeistof over je toetsen gemorst ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Ik heb er na jullie reacties nog eens gelezen te hebben nog eens over nagedacht en denk dat het aan mijn toetsenbord heeft gelegen. Het feit dat het zo maar op treedt en maar heel zelden en dan vanzelf ophoudt moet haast wel aan iets mechanisch liggen. Inderdaad een toets die is blijven hangen en door een beweging weer los schiet. Het kan haast niet iets zijn in de computer zelf. dan gaat het niet van zelf over.
Link naar reactie
Het is het meest voor de hand liggende, maar ik hoop dat je daar zekerheid over krijgt.\r\n\r\nAls je b.v. je pijltjestoets naar beneden drukt en weer lost, dan zie je niet een vertraging met stoppen van de scroll ?\r\nAls het vuil is (en gemorste drankjes helemaal) dan kan de \'kleverigheid\' afhankelijk zijn van de luchtvochtigheid en temperatuur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...