Ga naar inhoud

Wel IE 64 bit geen 32 bit (Windows 7)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had al met IE gewerkt, wat goed ging, maar na een uurtje of 2 rust klikte ik op een link in Outlook maar er gebeurde niets. Als ik op het icoon van IE 32 bit klik dan wordt er wel een paar seconden met de HD gewerkt maar er gebeurt verder niets. Als ik op het icoontje van IE 64 bit klikt dan start IE 64 bit gewoon op alsof er niets aan de hand is.\r\nDe PC uit en weer aanzetten geeft geen verbetering.\r\nIk wil graag mijn 32 bits versie weer werkend. \r\nHeeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nJos
Link naar reactie
Beste Niek,\r\n\r\nIn één keer goed!\r\nNa het scannen kwamen er 11 verdachte files te voorschijn, na verwijderen van deze files en opnieuw opstarten kan ik IE 32 bits weer normaal opstarten.\r\nErg bedankt!!\r\n\r\nTijdens het scannen was het programma lang bezig in /users/AppData/local/temp/, dit is logisch want deze directory bevat een gigantisch aantal mappen en files, kan ik deze zonder rare gevolgen verwijderen?\r\n\r\nMijn tweede vraag is: kan Malwarebytes gewoon naast mijn Avast virusscanner blijven werken?\r\n\r\nNogmaals bedankt voor de snelle en goede reactie.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nJos
Link naar reactie
Ja soms gok je goed he:-)\nMaar je moet in zo\'n geval ergens beginnen.\n\nEn ja die 2 programma\'s verdragen elkaar, omdat de één zich op virussen richt en de ander op Malware. \n\nEn over de temp mappen: Download Ccleaner [url]http://www.piriform.com/CCLEANER[/url] .\n(Let even op dat je goed leest, anders heb je er soms weer een toolbar bij)\n\nInstalleer dat en start het op. \nKies Analyseren. Als de balk bovenaan op 100% staat, kies je schoonmaken. Dan is alle niet nodige rommel van je pc af (ook de temp mappen zijn dan leeg)\n\nDaarna zou je met dat programma het register nog kunnen cleanen. Sla wel even (wordt om gevraagd) het oude register op, voor je de fouten herstelt. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...