Ga naar inhoud

Pc komt niet goed uit slaapstand


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds een paar dagen heb ik een probleem met het uit slaapstand halen van mijn computer. \r\nWanneer ik deze uit slaapstand haal krijg ik geen beeld de fans beginnen wel weer te draaien. \r\nAls ik hierna de computer uitzet(aan knop lang genoeg inhouden), en daarna weer aan zet krijg ik weer geen beeld. \r\nNormaal als de computer op start hoor je een bliepje. \r\nDeze hoor je dan ook niet. Als ik de stekker eruit haal voor een minuutje ofzo dan wil de computer wel weer opstarten. \r\n\r\nWeet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Het is een PC, dus losse monitor.\n\nAls je hem uit slaapstand haalt, zie je dan \'gezonde\' harddisk activiteit aan het LEDje van de HDD ?\nZo ja, probeer de monitor eens uit en aan te schakelen.\n\nJe hoort die biep als je helemaal vers opstart, maar misschien niet bij het uit de slaapstand halen ? Of altijd wel gedaan ?
Link naar reactie
Ik gebruik 2 monitoren 1 via HDMI en 1 via VGA. Beiden heb ik al geprobeerd aan het uit te zetten. Bij het uit slaapstand halen gaat de hardeschijf draaien en ook gaan alle ventilatoren aan, ook die van de videokaart. \r\n\r\nTer aanvulling:\r\nWanneer ik hierna de computer uitzet, start hij ook niet meer op dan gaan alleen alle fans draaien en het lampje van de videokaart gaat even knipperen zoals normaal voor de rest gebeurt er niets. Pas wanneer ik de stekker uit het stopcontact gehad heb krijg ik weer beeld.\r\n\r\nHet bliepje krijg ik alleen bij het opstarten van de computer op het moment dat ik naar het bios kan. Deze hoor ik ook niet bij het starten van de computer(zonder de stekker uit gehad te hebben).
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;619494]\nAls je hem uit slaapstand haalt, zie je dan \'gezonde\' harddisk activiteit aan het LEDje van de HDD ?[/QUOTE]\nDus geen HDD LED ? Ik bedoel het onregelmatige knipperen bij activiteit.\n\nIk zou eens een systeemherstel doe naar een week terug toen het nog werkte, en daarna kritisch naar de (Windows) updates kijken. Tenminste, als het dan weer zou werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...