Ga naar inhoud

windows xp op een vista laptop


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\ndeze vraag zal ongetwijfeld al een keer gesteld zijn\r\nmaar ik kan er zo gauw ff niks over vinden\r\n\r\nmaar ik heb toshiba satelite p300D-12d\r\n\r\nen daar staat normaal gesproken al vista op\r\nnou heb ik daar eerst windows 7 over gezet dat ging prima\r\n\r\nmaar vin uiteindelijk XP nog steeds het fijnste werken\r\n\r\ndus ik doe me xp cd erin en laat hem op starten vanaf ze dvd-rom\r\n\r\nbegint met alles te laden\r\n\r\nen dan zegtie van druk op enter om windows te installeren\r\nmaar dan zegtie daarna gelijk\r\n\r\ndat hij me harddisk niet kan vinden\r\n\r\nwie kan me helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;617496]XP heeft sata driver nodig . en die moet je toevoeren tijdens de Install, van XP\r\n\r\nophalen bij de fabrikant van je laptop,\r\n\r\nnormaal ging dat meestal op een floppy via een floppy drive. maar die zal je laptop waarschijnlijk niet hebben.\r\n\r\nSoms kun je in de bios iets doen .[/QUOTE]\r\n\r\n\r\noke kzal die ff opzoeken maar hoe doe ik ze tijdens de installatie?\r\nzover kom ik namelijk nog niet eens
Link naar reactie
Kijk eerst even in het BIOS of je daar kunt aangeven dat de SATA-schijf zich moet voordoen als ware het een IDE-schijf. Als die optie er is, ben je daarmee normaal gesproken ver genoeg. Na de installatie van Windows kun je die instelling dan weer terugzetten voor de beste prestaties.\n\nOp de website van Toshiba kan ik geen SATA-driver vinden, maar misschien heb ik slecht gekeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...