Ga naar inhoud

windows 7 installatie stopt ermee.


Aanbevolen berichten

Ik herinner mij een instelling in de BIOS.\nDeze instelling ging over de harde schijf.\nIk weet echter niet precies welke dit was.\nIk weet wel dat deze instelling soms blue screen veroorzaakt.\nNa het wijzigen werkt het meteen.\n\nMogelijk iets voor sata ofzo?\nHopelijk weet iemand anders meer over deze BIOS instelling.\nOf zelf even in je BIOS kijken, zonder wijzigingen aan te brengen.
Link naar reactie
[QUOTE=webleyboy;617346]Ik herinner mij een instelling in de BIOS.\r\nDeze instelling ging over de harde schijf.\r\nIk weet echter niet precies welke dit was.\r\nIk weet wel dat deze instelling soms blue screen veroorzaakt.\r\nNa het wijzigen werkt het meteen.\r\n\r\nMogelijk iets voor sata ofzo?\r\nHopelijk weet iemand anders meer over deze BIOS instelling.\r\nOf zelf even in je BIOS kijken, zonder wijzigingen aan te brengen.[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je AHCI?
Link naar reactie
[QUOTE=webleyboy;617346]Ik herinner mij een instelling in de BIOS.\nDeze instelling ging over de harde schijf.\n...\nIk weet wel dat deze instelling soms blue screen veroorzaakt.\nNa het wijzigen werkt het meteen.\n\nMogelijk iets voor sata ofzo?\nHopelijk weet iemand anders meer over deze BIOS instelling.\n[/QUOTE]\nDit geldt voor XP, niet voor Windows 7. Dat gaat om de SATA Controllerdriver (hardwarecontroller voor de harde schijf) die XP nog niet heeft waardoor de harde schijf niet gevonden wordt.\nWindows Vista en Windows 7 hebben hier geen problemen mee.\n\n\nDownload [url=http://www.memtest86.com/]memtest86[/url], brandt die op een CD, en start je computer daar mee op om het geheugen te testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...