Ga naar inhoud

Geblokkeerde .DLL


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\n\r\n[B]Al enige tijd heb ik last van het volgende probleem:[/B]\r\nZodra ik een programma installeer of een spel installeer krijg ik de foutmelding dat bestand binkw32.dll niet gekopieerd kan worden.\r\nOok bij programma`s die al geïnstalleerd waren kan ik het bestand binkw32.dll niet meer kopiëren of hernoemen(puur om te testen).\r\nProgramma`s die al geïnstalleerd waren werken overigens wel gewoon.\r\nIk kan de fout negeren, maar vervolgens werkt het programma niet, omdat het bestand binkw32.dll ontbreekt.\r\n\r\n[B]Bij het kopiëren van het bestand binkw32.dll krijg ik de volgende foutmelding:[/B]\r\nU dient Administrator-machtigingen op te geven om dit bestand te kunnen kopiëren.\r\n[B]Ik kan klikken op:[/B] Doorgaan(met schildje er voor), Overslaan of annuleren.\r\n\r\n[B]Als ik klik op Doorgaan komt de volgende foutmelding:[/B]\r\nU bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.\r\nU dient door Iedereen gemachtigd te worden om wijzigingen aan dit bestand te kunnen aanbrengen.\r\n\r\n[B]De volgende dingen heb ik geprobeerd:[/B]\r\n* Netwerk kabel er uit gehaald zodat ik geen internet heb.\r\n* Antivirus Microsoft Security Essentials verwijderd.\r\n* Windows Defender uitgeschakeld.\r\n* Reboot\r\n* Register scan met Ccleaner.\r\n* Geprobeerd het bestand te kopiëren.\r\n- Dit is niet gelukt.\r\n[B]\r\nOok dit heb ik nog geprobeerd:[/B]\r\n* In regedit gezocht naar het bestand.\r\n* Veel gevonden, maar niet wat er op wijst dat het mogelijk geblokkeerd wordt.\r\n- Dus ook niet gelukt.\r\n\r\n[B]\r\nOok dit heb ik nog geprobeerd:[/B]\r\n* Bij de eigenschappen van het bestand gekeken.\r\n* Iedereen Full Control gegeven\r\n* Voor de zekerheid mijzelf ook toegevoegd en Full Control gegeven.\r\n- Ook dit is niet gelukt\r\n\r\nIk hoop dat jullie mij kunnen helpen om de blokkade op te heffen.\r\nIk denk dat het toch iets met een blokkade te maken moet hebben.\r\n\r\n[B]Informatie:[/B]\r\nWindows 7 Ultimate 64-bit\r\nMicrosoft Security Essentials als antivirus\r\nCcleaner geïnstalleerd\r\nIk ben volledig Administrator en zou alle rechten moeten hebben.\r\n\r\nMeer informatie nodig?\r\nVraag het gerust.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie.\nIk deed Start -> Uitvoeren rechtstreeks openen.\nsfc /scannow mocht ik niet doen..\nEigenlijk onzin, omdat ik full admin zou moeten zijn.\nIk heb Opdrachtprompt als Administrator uitgevoerd.\nDe sfc /scannow functie is nu bezig met scannen.\nZou dit iets te betekenen hebben dat ik dat bestand niet mag kopiëren? Zou ik ergens toch niet full adminstrator zijn?\nBij een bestand kan ik niet administrator functie toepassen voor kopiëren.\n\nNog een weetje.\nbinkw32.dll kan ik overigens ook niet openen met kladblok, ook rechten.\nAndere dll bestanden kan ik wel openen.
Link naar reactie
sfc /scannow scant de bestanden van Windows zelf en kijkt of ze corrupt zijn. Zo ja worden ze vervangen. Ik wist niet zeker of binkw32 een Windows bestand is of niet, maar ik zie nu na zoeken dat ik er zelf meer dan 11 versies van heb. Anyway, het kan geen kwaad.\nGa naar C:\\Windows\\System32 en rechtsklik, ga naar security en kijk of \'TrustedInstaller\' deze permissies heeft: List folder contents en kijk ook of hij special permissions heeft. Ga naar Advanced, zeg change permissions, selecteer TrustedInstaller, edit en kijf of hij \'full control\' heeft op deze folder en onderliggende folders. Doe hetzelfde voor de folder C:\\Windows\\SysWOW64\n\n-edit- btw hoe is je Engels? En heb je een Engels systeem?
Link naar reactie
Ik heb de rechten gecontroleerd op beide mappen.\nDe rechten zouden blijkbaar goed moeten staan.\nOp beide mappen staat TrustedInstaller, mapinhoud+Special en bij Advanced Full Control.\n\nMijn Engels is tussen Matig en Goed denk ik zo. Meer en deel begrijp ik wel.\nMijn Windows is Nederlands.\n\nps. sfc /scannow is 57%\nBen nog bestanden uitpakken, dus hij is beetje langzaam.
Link naar reactie
sfc /scannow is klaar.\r\n\r\n[B]Het volgende bericht komt op scherm:[/B]\r\nEr zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.\r\n\r\n[B]Overigens heb ik het volgende commando ook nog uitgevoerd:[/B]\r\nregsvr32 binkw32.dll\r\n[B]\r\nDe volgende foutmelding kwam opdagen:[/B]\r\nDe module binkw32.dll kan niet worden geladen.\r\nZorg ervoor dat het binaire bestand in het opgegeven pad is opgeslagen, of spoor de fout op door te zoeken naar problemen met het binaire bestand of hiervan afhankelijke DLL-bestanden.\r\n\r\nKan opgegeven module niet vinden.
Link naar reactie
Zoiets vraagt misschien om een uitgebreide schijfcontrole:\nrechtsklik het volume, kies \'[I]Eigenschappen - Extra - Dit volume op fouten controleren[/I]\'. In het vervolgscherm twee vinkjes zetten, en OK klikken.\nVervolgens de computer opnieuw opstarten om Windows voordat er geboot wordt de schijf te laten checken en eventueel repareren. Dit kan een uurtje of wat duren.\n\nDaarna boot Windows gewoon, en kan je in je logboeken onder \'[I]Toepassingen[/I]\' zoeken naar de tijd van die boot om (waarschijnlijk) onder een ingang genaamd \'[I]wininit[/I]\' het resultaat van de schijfcontrole vermeld te zien. Met de knop met de twee blaadjes kopieer je de tekst naar het klembord.\n\n\nWat is het pad naar die .DLL ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;616260]Bink heeft volgens mij te maken met beveiliging van Games e.d. DRM dus.[/QUOTE]\n\nBink is een ingame videoplayer, nodig voor het afspelen van filmpjes binnen een spel.\nDie DLL moet staan in de programmamap van het betreffende spel.\n\n@Webleyboy:\nProbeer eens het volgende: Klik start en tik CMD maar druk niet op de Enter toets.\nBovenin het scherm staat nu cmd.exe\nKlik daarop met de rechtermuisknop en kies voor Uitvoeren als Administrator.\nHet commandscherm verschijnt nu en zit je in zgn. Elevated Admin mode, die heeft meer rechten dan een standaard administrator.\nTik nu explorer en druk op Enter.\nDe verkenner start nu met elevated admin rechten.\nProbeer het dan nog eens.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;616270]Heb je er dan ook eentje in c:\\windows\\system32 staan ?\r\n\r\nAls je er zoveel hebt, dan kan het toch niet zo zijn dat ze geen van allen te kopiëren zijn... Probleem is wel dat het waarschijnlijk nog verschillende versies zijn ook, dus dat zou je eerst moeten checken.[/QUOTE]\r\n\r\nNee in system32 staat dit bestand niet.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;616271]Bink is een ingame videoplayer, nodig voor het afspelen van filmpjes binnen een spel.\r\nDie DLL moet staan in de programmamap van het betreffende spel.\r\n\r\n@Webleyboy:\r\nProbeer eens het volgende: Klik start en tik CMD maar druk niet op de Enter toets.\r\nBovenin het scherm staat nu cmd.exe\r\nKlik daarop met de rechtermuisknop en kies voor Uitvoeren als Administrator.\r\nHet commandscherm verschijnt nu en zit je in zgn. Elevated Admin mode, die heeft meer rechten dan een standaard administrator.\r\nTik nu explorer en druk op Enter.\r\nDe verkenner start nu met elevated admin rechten.\r\nProbeer het dan nog eens.[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, dan lukt het nog niet.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;616263]Zoiets vraagt misschien om een uitgebreide schijfcontrole:\nrechtsklik het volume, kies \'[I]Eigenschappen - Extra - Dit volume op fouten controleren[/I]\'. In het vervolgscherm twee vinkjes zetten, en OK klikken.\nVervolgens de computer opnieuw opstarten om Windows voordat er geboot wordt de schijf te laten checken en eventueel repareren. Dit kan een uurtje of wat duren.\n\nDaarna boot Windows gewoon, en kan je in je logboeken onder \'[I]Toepassingen[/I]\' zoeken naar de tijd van die boot om (waarschijnlijk) onder een ingang genaamd \'[I]wininit[/I]\' het resultaat van de schijfcontrole vermeld te zien. Met de knop met de twee blaadjes kopieer je de tekst naar het klembord.\n\n\nWat is het pad naar die .DLL ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR][/QUOTE]\n\nDe schijfcontrole is voltooid.\nHoe wil je de tekst hebben?\nBij algemeen alles kopiëren en plakken of bij Details?\nEn als het Details moet zijn, wil je dan de beschrijving of XML-Weergave?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...