Ga naar inhoud

W7 HP upgraden naar W7 Pro


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\nIk heb een PC met daarop Windows7 Home Premium draaien, nu heb ik een W7 Pro DVD (geen upgrade, maar volledige, versie). Kan ik daarmee zonder dataverlies m\'n Home Premium toch upgraden, of moet ik dan toch een \'\'schone installatie\" doen?\n Ik vraag dit omdat Windows op een SSD staat, maar \"documenten, downloads, afbeeldingen etc\" op een HDD staan. App data kan ik uiteraard wel even kopieren en dan weer terug op C:\\ zetten, maar blijven de andere instellingen gewoon bewaard of moet ik \'documenten etc\' weer opnieuw naar de HDD verwijzen.
Link naar reactie
Ik zou in eerste instantie eens kijken of je de licentiecode van Win7 pro kunt gebruiken als sleutel voor \"Anytime Upgrade\", te benaderen via Systeemeigenschappen. Als dat werkt, ben je namelijk ver genoeg en is uberhaupt geen nieuwe installatie nodig.\n\nMocht dat niet werken (wat me niet zou verbazen, maar het is een kleine moeite om even te proberen), kan ik je hier in ieder geval niet mee verder helpen. Kwestie van proberen zou ik zeggen. Je moet toch een backup maken, dus als het installeren van pro over home heen niet werkt, kun je gelijk door met een schone installatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...