Ga naar inhoud

Alternatief voor regedit


Aanbevolen berichten

Ik zou inderdaad eerder naar de oorzaak van het probleem gaan zoeken als naar een manier om eromheen te komen. Dit is een duidelijk signaal dat er iets niet in orde is - het probleem omzeilen zou het erger kunnen maken.\nBovendien is het register nogal complex, ik zou daar niet met zomaar elk 3rd party tooltje in gaan zitten knoeien.
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties.\r\n\r\nIk heb windows 7 met avira antivir, verder gebruik ik windows firewall. M\'n computer bevat geen virussen. Ik gebruik een uptodate browser.\r\n\r\nHerstelpunten kan ik niet gebruiken. Daar kreeg ik 2 jaar geleden opeens foutmeldingen bij could not create scheduled task: element not found (0x80070490). Dat gebruik ik al tijden niet meer.\r\n\r\nRegedit gebruik heel af en toe om software sleutels in te voegen of te wijzigen. Ik weet nu niet hoe ik dat nu moet doen.\r\n\r\nVoor de rest heb ik nergens problemen mee. En ik weet dat een volledige reformat de oplossing is maar dat kost enorm veel tijd om alles weer te installeren.
Link naar reactie
niemand, maar omdat de ts de suggestie over een malwarescan kennelijk niet overneemt, terwijl die m.i. toch zou moeten worden gedaan, hem via die formulering nogmaals op het belang van die actie gewezen.\r\nvanuit de ervaring overigens dat er zeker wel gebruikers zijn die menen dat een hersteloperatie alle problemen oplost.....;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...