Ga naar inhoud

Naam veranderen ..


Aanbevolen berichten

Zoek in Register Editor, Start/uitvoeren/regedit en enter dan bewerken/zoeken op \"RegisteredOwner\"\r\n\r\n[COLOR=\"DarkOrange\"][HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion][/COLOR]\r\n\r\n[COLOR=\"YellowGreen\"]\"RegisteredOrganization\"=\"naam\"[/COLOR] [COLOR=\"Red\"]op naam dubbel klikken en nieuwe naam ingeven[/COLOR]\r\n[COLOR=\"YellowGreen\"]\"RegisteredOwner\"=\"naam\"[/COLOR][COLOR=\"Red\"]op naam dubbel klikken en nieuwe naam ingeven[/COLOR]\r\n\r\nMet \"naam\" bedoel ik de naam die er nu staat:confused:;)\r\n\r\nDit is voor Windows 7 maar andere Windows versies hebben de gelijke locatie.;)
Link naar reactie
@Stroke33\r\n\r\nmijn eerste bijdrage -van dit onderwerp- staat ook de versie van mijn pc erbij.\r\nHier nogmaals mijn posten:\r\n\r\nHallo\r\n\r\nmijn pc heeft een naam \r\nGeregisteerd op naam van: .....\r\n\r\nKan ik dit ook wijzigen ? Zoja -welke werkwijze- ! \r\n[B]Het betreft een pc met Windows XP Professonial erop.[/B]\r\n\r\nGroeten, Atlanta
Link naar reactie
Ook voor Windows XP.\n\nOpen de Windows Register-editor via Start >> Uitvoeren, typ in het dialoogvenster Uitvoeren achter Openen de opdracht regedit en klik op OK.\n\nKlik in de Register-editor in het linkervenster op HKEY_LOCAL_MACHINE >> SOFTWARE >> Microsoft >> Windows NT >> CurrentVersion.\n\nIn het rechter deelvenster ziet u nu de waarden RegisteredOwner en RegisteredOrganisation staan met rechts de huidige gegevens.\nDubbelklik op RegisteredOwner en wijzig de gebruikersnaam.\nDubbelklik op RegisteredOrganisation en wijzig de bedrijfsnaam.\nSluit de Register-editor via het kruisje rechtsboven.\nHerstart de PC. De gebruikersnaam en bedrijfsnaam zijn gewijzigd.\n\nZoals altijd waarschuwen wij voor het maken van veranderingen in de Windows bestanden en raden wij u aan een back-up te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...