Ga naar inhoud

Problemen met PC


Aanbevolen berichten

Goedenavond,\r\n\r\nIk zit sinds gisteren met een (groot) probleem. Ik kreeg eerst de melding dat de bootmgr ontbrak en weigerde m\'n pc op te staren. Aangezien ik al een tijdje een nieuwe Windows 7 wou installeren leek mij dit het juiste moment. dacht ik: laat ik de harde schijf eruit halen, extern aan m\'n laptop aansluiten, de schijf formateren, terug doen en dan met een gebrand schijfje Windows installeren. Maar dit lukt dus niet, ik krijg steeds de melding \'Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key\'. Deze melding blijft komen, ondertussen al 5 verschillende Windows dvds gebrand, 2 verschillende DVD-spelers geprobeerd, in de bios ingesteld dat hij van de dvd-spelers moet starten, niets werkt. Ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen om het op te lossen..\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nKevin Stoffels
Link naar reactie
Twee verschillende dvd branders zeg je. Zitten die beiden in jou pc? Zo ja:\nIn de meeste biossen kan je de opstart volgorde van DVD\'s afzonderlijk instellen. (Vaak zit de keuze ergens onder die waar je de boot instelt).\n\nZet dat dan eens op de andere dvd speler en probeer ze dan nog eens beiden.\nAls de 1 niet goed werkt, en de firstboot stond op de andere dvd speler, dan kan deze melding ook blijven voorkomen.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...