Ga naar inhoud

Recupereren data op HD


Aanbevolen berichten

Even het probleem schetsen:\r\n\r\nonze toshiba heeft net de geest gegeven, zijnde het moederbord dan toch. De HD is perfect in orde en als ik de koppel aan een andere pc, via een USB, dan zie ik meeste data staan.\r\n\r\nAlleen kan ik mijn documenten niet terugvinden die default onder c:/users/\"mijngebruikersnaam\" staan.\r\n\r\nHet enige wat ik in die map zie is de public folder (Openbaar) al de rest is weg.\r\n\r\nIemand een idee om dit terug te vinden? Eventueel booten vanop de HD die via USB aan een andere PC hangt?\r\n\r\nAlvast bedankt voor de hulp\r\nPeter
Link naar reactie
Kilk met rechts op de map en kies \"eigenschappen\" Zorg daarna dat de vinkjes zo komen te staan, dat verborgen bestanden zichtbaar zijn.\nVerder kan je bij de mapeigenschappen nog (tijdelijk) instellen dan je verborgen bestanden en systeembestanden wilt zien. \nDit probleem kan worden veroorzaakt door een virusje.\nNormaal moet je die bestanden gewoon kunnen zien, als je toestemming krijgt om in de map te komen. \nAls je in de buurt van Westland woont, kan je me een PM sturen, kan ik het voor je doen.\n\nNiek
Link naar reactie
En inderdaad behoren ze default daar te staan. maar je kunt ook ooit ingesteld hebben, dan ze op bijvoorbeeld een D: partitie van de laptop staan. In dat geval, staan er wel een aantal mappen in de gebruikers omgeving maar vind je elders de map \"Mijn Documenten\" of \"Documenten van gebruikersnaam\" \n\nNiek
Link naar reactie
De gebruikersmappen kunnen beveiligd zijn, en daardoor verborgen. Schakel eerst in dat je verborgen bestanden kunt zien, daarna is het nog een kwestie van eigenaar worden op NTFS niveau. Ik twijfel echter of Vista Home daarvoor voldoende opties aan boord heeft. Kan zijn dat je daar een pro versie van Windows voor nodig hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...