h.klinkhammer Geplaatst: 19 maart 2018 Delen Geplaatst: 19 maart 2018 Na de laatste update van Samsung is de batterij snel leeg, ook nadat ik er ee nieuwe batterij in heb gezet. Hoe los ik dit nu op? Link naar reactie
jorispeterse72 Geplaatst: 19 maart 2018 Delen Geplaatst: 19 maart 2018 In de instellingen kun je bij Batterij zien wat de grootste energievreters zijn. Als er bijvoorbeeld een app veeleisend is, kun je deze verwijderen of aangeven dat hij geen mobiele data meer mag verstoken. Hopelijk lost dit je probleem op! Link naar reactie
h.klinkhammer Geplaatst: 20 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2018 @jorispeterse , dank je wel voor je suggestie. Maar op de site van Samsung comm. stond de oplossing, het probleem werd veroorzaakt door de update. Daarbij werd de netwerkinstelling veranderd naar 5G/3G/2G en Telfort kan dat nog niet aan. Na het aanpassen van het netwerk naar 3G/2G werkt het weer als vanouds. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.