Ga naar inhoud

Files opslaan van uit sitrix omgeving op HDD


Aanbevolen berichten

Werk veel via Remote desk top.\r\n Wil arhchief documenten graag op D drive van mijn laptop opslaan.\r\n Dit lukte in het verleden, echter laptop is recent opnieuw ingespoeld en daar na lukt het niet meer.\r\n \r\nOp mijn Remote desk top wordt nog steeds een scrip gestart \"locale-schijven.cmd\"\r\n Als ik dit open met kladblok zie ik het volgende\r\n \r\n@ECHO OFF\r\n \r\nNET USE Z: /DELETE\r\n NET UZE Z: \\\\client\\D$\r\n \r\nNET USE /PERSISTENT:YES\r\n \r\nHet script verwijst naar C:\\documents en settings\\\"gebruikersnaam\"\\desktop\r\n \r\nIk heb de file hier in gecopieerd maar krijg het ea niet aan de praat.\r\n Er komt een fout melding ( The Netwerk connection cold not be formed of iets dergelijks en \r\ndaar onder Net HelpMSG 2250\r\n \r\nWat doe ik fout en hoe kan ik dit verhelpen.
Link naar reactie
Het werkte, het script was niet legaal maar ook niet illigaal, was gemaakt door een ict beheerder.\r\nEchter nu mijn pc nieuw is ingespoeld wegens andere porblemen werkt het niet meer. En de huidige zelf benoemde guru ict is volgens mij niet geheel van alle mogelijkheden op de hoogte.\r\nON/OFF knop en ctrl/alt/del herkend hij maar verder zijn daar twijfels en niet alleen bij mij.\r\n\r\nDus vandaar mijn vraag.\r\nscript is er, locatie is bekend maar.........................waarom werkt het niet??
Link naar reactie
Naar alle waarschijnlijkheid is bij de nieuwe installatie de Computernaam/gebruiksnaam verandert \"C:\\documents en settings\\\"gebruikersnaam\"\\desktop\" of het voorste gedeelte van deze regel is op de nieuwe installatie anders.\n\nEven het script openen in notepad en het \"pad\" \"C:\\documents en settings\\\"gebruikersnaam\"\\desktop\" even openen op je computer of op de remote desktop en deze in het geheel kopiëren en plakken in het script op de plaats van \"C:\\documents en settings\\\"gebruikersnaam\"\\desktop\" het kan namelijk zijn dat de regel er zo uit moet zien C:\\[COLOR=\"Red\"]mijn documenten[/COLOR] of Documents\\gebruikersnaam\\desktop of [COLOR=\"Red\"]Bureaublad[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...