Ga naar inhoud

MP3 NAAR i TUNES


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleempje: als ik via nieuwsgroepen muziek download \r\nkomt deze te staan in map compleet bij downloads (windows vista).\r\nAls ik het mapje opent, komt de mp3 er te staan, Als ik er dan op klikte ging het bestand\r\nautomatisch naar I tunes, maar nu opent hij opeens in windows media player. Mijn zoon die handig is met de pc heeft dat ingesteld, maar niet verteld hoe. Omdat ik hem niet kan bereiken, wend ik mij tot jullie, Weet iemand hoe ik het weer krijg zoals het was?
Link naar reactie
[QUOTE=sjaak88;609373]Misschien ben ik niet duidelijk geweest, de bedoeling is dat zodra ik dubbelklik\r\nop het mp3 -tje in de map compleet. het naar i-tunes wordt gexporteerd.\r\n\r\nNu heb ik i-tunes als afspeelprogramma geslecteerd bij standaardprogramma\'s\r\nmaar mijn mp 3 staat niet in i-tunes..[/QUOTE]\r\n\r\nOpen iTunes ga naar Archief, vervolgens heb je 2 keuzes namelijk:\r\n[LIST]\r\n[*]Bestand aan bibliotheek toevoegen\r\n[*]Map aan bibliotheek toevoegen\r\n[/LIST]\r\n\r\nWil je een nummer importeren klik je op de 1e optie, wil je een hele map dan de 2e. Nu wordt of een nummer of de hele map geimporteerd en zal in de bibliotheek van iTunes komen te staan.\r\n\r\nHoop dat je dit bedoelt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...