Ga naar inhoud

Vaak BSOD met uiteenlopende foutmeldingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 234
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    235

Zo,\n\nDe hele handel staat er nagenoeg op!\nMaar nu ik toch alles opnieuw aan het installeren ben wil ik eigenlijk m\'n e-mail programma aanpassen. Ik gebruikte Outlook van Microsoft Office uit 2003 maar daar wil ik eigenlijk wel vanaf (van die versie van MS Office)\nAls ik dan met outlook verder wil kost me dat aardig wat extra op een MS office pakket. Iets wat het gezien de huidige gratis mailprogramma\'s niet waard is, zo heb ik begrepen.\n\nIk vraag me nu wel af wat het beste alternatief is, Ik geloof Mozilla Thunderbird maar het staat mij ergens bij dat Mozilla dat niet verder gaat ontwikkelen en alleen nog maar support doet. Alhoewel ik op hun site [url]http://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/channel/[/url] wel zie dat er een Thunderbird Beta is. Op diezelfe site zie ik ook dat ze met het nieuwe Thunderbird \'Earlybird\' bezig zijn.\n\nWeet iemand wat een verstandige keuze is wat betreft een e-mail programma? Thunderbird, Earlybird of wellicht een ander zoals Pegasus of gewoon Outlook blijven gebruiken? Of is het handiger om hier een nieuw topic over te starten?\n\n(Ps Ik gebruik Firefox als browser)
Link naar reactie
Ik zou Windows Live Mail uit het Windows Live Essentials pakket eens proberen. [url]http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-live/essentials-home[/url]\n\nKies bij installatie ervoor, om de onderdelen zelf te kiezen, anders krijg je gelijk 8 of 9 extra programma\'s voor je kiezen.\n\nJe kunt meerdere accounts aanmaken binnen WLMail. Een hotmail account is zeker niet verplicht. (Al proberen ze wel die indruk te wekken).\n\nNiek
Link naar reactie
Erik ik begrijp je vraag niet helemaal. Gmail is ook een cliënt, alleen wordt je mail niet op je PC maar \"in the cloud\" opgeslagen, hiervoor is per gmailaccount 10GB beschikbaar.\nAls voorbeeld even dit: Ik heb oa een mailacount bij UPC, jantje1001 at upcmail stip nl. Op m\'n webmail van UPC heb ik aangegeven dat mail die daarop binnenkomt doorgestuurd wordt naar m\'n gmailaccount. Maar ik kan ook in gmail weer aangeven dat jantje1001 wordt toegevoegd aan gmail. Hierdoor kan ik vanuit gmail ook mail verzenden met als afzender jantje1001 at upcmail stip nl.\nzodat ik dus al m\'n mail via gmail kan afhandelen. Ik gebruik dit al jaren zo dus ik weet niet hoe dat zit bij bv outlook of hotmail ed. Vind ik wel zo makkelijk. Alle mail staat dus \"in the cloud\" zowel die van gmail als UPC en evt andere adressen. Via labels en\\of filters is dit eenvoudig uit elkaar te houden.
Link naar reactie
Ik zie gmail als een email account, niet een email cliënt. Een email cliënt is voor mij een programma op je PC wat je email account \'beheert\' door regelmatig in te loggen, en je een gebruiksvriendelijker interface te geven bij het behandelen van mail.\r\nMaar ik heb geen idee of dit echt klopt, ik heb die termen zo in mijn hoofd geschikt zonder daar ooit een punt van te hebben gemaakt en naar de bevestiging te gaan zoeken :^)\r\n\r\nMaar voor de TS ging het wel om een vervangend email programma voor Outlook 2003, daarmee doelend op b.v. Outlook Express, Thunderbird, Windows Live Mail.\r\nEn bij gebruik van zo\'n emailprogramma wordt natuurlijk ook de mail in \'de cloud\' opgeslagen zolang je kiest voor berichten op de server laten.
Link naar reactie
Popular [B]locally installed[/B] email clients include Microsoft Outlook, IBM Lotus Notes, Pegasus Mail, Mozilla\'s Thunderbird, KMail in the Kontact suite, Evolution and Apple Inc.\'s Mail.\n\nPopular [B]web-based email clients[/B] include: Gmail, Yahoo! Mail, mail.com, Lycos mail, and Hotmail.\n\nFrom: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Email_client[/url]\n\nDus er zijn inderdaad 2 soorten cliënts.\n\nBij mij leefde hetzelfde idee, als wat Erik in het koppie had zitten. :-)\n\nNiek
Link naar reactie
Ik ben inderdaad op zoek naar een programma.\nIk kende in het verleden een paar webbouwers die hun eigen zakelijke e-mail (@bedrijfsnaam.nl) inderdaad via gmail lieten lopen maar daarna wel gewoon met het mailsysteem op hun mac binnenhaalden.\n\nIk zoek echter inderdaad gewoon een cliënt in de vorm van een programma.\n\nOverigens wat anders, nu ik alles geinstalleerd heb kom ik het volgende nog tegen: de resolutie van mijn monitor is 1680 x 1050 Pixels. Een beetje een onmaat want mijn grafische kaart ondersteunt dat niet.\nOpties zijn:\n1600 x 1200\n1440 x 900 (input not supported)\n1360 x 1024 (input not supported)\n1360 x 768 (input not supported)\n1280 x 1024 \n1280 x 960\n1280 x 800 (input not supported)\n1280 x 768 (input not supported)\n1280 x 720\n1152 x 864\n1024 x 768\n800 x 600\n\nIk heb geen idee hoe ik dit voorheen heb opgelost want juist de geschikte alternatieve resoluties ondersteunt hij niet maar in alle (ondersteunde) gevallen is m\'n beeld opgerekt. Kan ik ergens anders iets instellen?
Link naar reactie
Draait nu 2 uur en ziet er goed uit:\r\n\r\n[B]Operating System[/B]\r\n Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1\r\n[B]CPU[/B]\r\n Intel Core 2 Quad Q9400 @ 2.66GHz [B]42 °C[/B]\r\n Yorkfield 45nm Technology\r\n[B]RAM[/B]\r\n 8,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 332MHz (5-5-5-15)\r\n[B]Motherboard[/B]\r\n ASRock P5B-DE (CPUSocket) [B]28 °C[/B]\r\n[B]Graphics[/B]\r\n Algemeen niet-PnP-beeldscherm (1440x900@60Hz)\r\n ATI Radeon HD 4800 Series (Undefined) [B]36 °C[/B]\r\n[B]Hard Drives[/B]\r\n 932GB SAMSUNG HD103SJ ATA Device (SATA) [B]26 °C[/B]\r\n[B]Optical Drives[/B]\r\n Optiarc DVD RW AD-7200S ATA Device\r\n[B]Audio[/B]\r\n VIA High Definition Audio\r\n\r\nna een paar uurtjes meer zal ik nog eens kijken
Link naar reactie
[QUOTE=Compleet;624236]\r\n[B]Graphics[/B]\r\n Algemeen niet-PnP-beeldscherm ([B]1440x900@60Hz[/B])\r\n ATI Radeon HD 4800 Series (Undefined) [B]36 °C[/B]\r\n[/QUOTE]\r\n1440x900@60Hz, is dat waar het op draait ? Of wat de monitor maximaal kan ? Dat zal dan wel flikkeren als je je ogen op een afstandje een beetje beweegt.\r\nKijk of je die naar minimaal 75 Hz kan zetten, als de monitor het ondersteunt i.c.m. de 1440x900 resolutie. (Bij 85 is het flikkeren zelden of nooit waar te nemen).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...