Ga naar inhoud

ik kan ik uit mijn boot opstarten hoe moet ik dat doen?


jakob1949

Aanbevolen berichten

De vraag kan eigenlijk twee kanten op. De eerste is hoe de vraagsteller z'n computer kan opstarten (booten) dmv bijvoorbeeld een usb-stick. Een andere vertaling van de werkelijk onmogelijke vraag is dat de vraagsteller wil weten hoe hij in de BIOS kan komen. Maar ik gok eigenlijk toch op de eerste. Het antwoord op beide vragen blijft hetzelfde: Geef het merk en type door van de hardware die je wilt booten. Zo'n beetje ieder merk heeft namelijk zo zijn eigen maniertjes. Dus reageer hier onder even (Optie = Reageer) of maak een nieuw item aan maar dan wel heel graag met wat meer tekst. En je hoeft echt geen perfect (technisch) Nederlands te schrijven maar wel graag begrijpelijk.
Link naar reactie
We komen er wel. Ben wel blij dat je door zet! Plaats de dvd in de drive. Start de computer (opnieuw) op. Als je het logo ziet van Packard Bell druk je op F8, bovenaan je toetsenbord. Er komt een menu met mogelijkheden. Kies voor de cd/dvd Druk op Enter Dit zou moeten werken. Werkt dit niet, dan moet je het hier weer even aangeven en gaan we wat anders proberen. -=-=-=-=- LET OP!!! -=-=-=-=- Als je Windows XP, 7 of 8 gaat installeren heb je tijdens de installatie een registratie-nummer van Windows nodig! Heb je dat wel bij de hand? Anders krijg je een probleem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...