Ga naar inhoud

Een PDFdocument printen,


Aanbevolen berichten

Beste lezers van dit bericht.\r\n\r\nIk krijg maandelijks een rekening van Tele 2 over de nota die ik moet betalen.\r\nDit is een mailtje met de rekening als bijlage, een PDF document.\r\n Ik wil deze rekening uitprinten en in een klapper wil doen.\r\nDat lukt me maar , maar niet volledig, 90 % krijg ik op paper te zien.\r\nMaar de bedragen , in Euro\'s , drukt hij niet af.\r\nIs dat misschien een beveiliging ??\r\nIk heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om de pagina volledig af te drukken.\r\nWie heeft voor mij de gouden tip ???\r\n\r\nBij voorbaat dank, groetjes van Pepe55
Link naar reactie
Tja, aangezien ik geen klant ben bij Tele2 kan ik daar weinig over zeggen. Het zou een instelling kunnen zijn in je PDF reader, maar eerlijk gezegd denk ik dat je eerste adres voor hulp met dit probleem, Tele2 zélf moet zijn. Zij staan erop om jou een elektronische factuur te sturen, zij sturen je dan een PDF die je niet fatsoenlijk kunt printen, dus dan zou ik, als betalende klant zijnde, ook hen het probleem op laten lossen.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...