Ga naar inhoud

cam werkt niet bij 1 persoon


Aanbevolen berichten

Ten eerste zou ik overstappen op wlm 2011. Daarna doe je in veilige modus een online virus scan bij bijvoorbeeld Bitdefender of Eset.\nEn ik vermoed, dat niet je vriendin een probleem heeft (tenzij ze jou graag ziet dan) maar dat de oorzaak in jou pc/laptop zit. \nIeder ander wordt gezien, behalve jij? Heeft ze je ooit op blokkeren gehad? Want WLM kan daar vrij hardnekkig in zijn.\nIn dat laatste geval: Elkaar op beide pc\'s/laptops verwijderen. Opnieuw opstarten en daarna weer toevoegen, waarbij jij aan haar vraagt, of ze jou wil toevoegen.\n\nNiek
Link naar reactie
wlm 2011 heb ik er 2 dagen op gehad daarna heb ik hem weer verwijdert kon er niet aan wennen.\r\nmaar met anderen heb ik nergens last van als zij de cam aan doen alleen met die vriendin.\r\nen aan online virusscanners doe ik niet heb er 2 jaar geleden een virus door opgelopen. heb de nieuwste verdie van avg pro op mijn pc staan en die geeft geen vrussen aan, doe ook regelmatig een scan met \'\' spubot search and destroy\'\' en die geeft ook niks aan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...